KimmiK Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Hei, Har første revisjon av dette hovedkortet - dvs. jeg byttet det aldri inn til rev. 3.0 som skulle fikse SATA problemet dems. Har pr. i dag ikke hatt noen problem med SATA utgangene. Det jeg derimot nå vil gjøre er å oppdatere bios til den seneste 3509 verisjonen, da den har endel fixes som jeg tror kan hjelpe med annet problem jeg har. Får en feilmelding i ASUS EZ Bios updater, som sier: "Image integrity check failed" - har dobbelsjekket opptil flere ganger at jeg laster ned korrekt fil. Er det noen som vet om de totalt har fjernet støtten for de første revisjonene på bios? Eller finnes det andre steder man kan laste ned bios for disse? *confused Endret 3. november 2012 av KimmiK Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Er mulig ASUS har fjernet støtten ja, det var jo tilbakekalling på disse hovedkortene i sin tid. I verste fall kan du prøve å laste ned filen via en annen nettleser bare for å dobbeltsjekke, nå vet jeg ikke om ASUS har noen MD5 checksum på siden deres du kan sjekke mot. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Er mulig ASUS har fjernet støtten ja, det var jo tilbakekalling på disse hovedkortene i sin tid. I verste fall kan du prøve å laste ned filen via en annen nettleser bare for å dobbeltsjekke, nå vet jeg ikke om ASUS har noen MD5 checksum på siden deres du kan sjekke mot. Kjipern om de har fjernet støtten men men Har teste å laste den ned med både IE, FF og GC, men blir samme feilmelding fra alle filene. Får vel investere i et nytt hovedkort. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hør først om retur eller reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå