Alastor Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 "Hei! Viser til stillingen utlyst på www.side.com, og søker jobb i firmaet XXX Jeg er en jente på 18 år som i dag jobber på Bensinstasjon Stedsnavn, og trives godt med å være i arbeidslivet så langt, dette gjør at jeg ønsker å satse videre på å jobbe, og dette gjør at jeg har sett meg ut stillingsannonsen deres. Å jobbe i "firmanavn" ville jeg sett på som svært positivt, jeg har alltid "insert masse skryt her", og føler jeg ville kunne gjort en god jobb hos dere. Jeg har "egenskaper" og "fordeler", og bor i nærheten, slik at jeg kan komme raskt på arbeid. Jeg har ingen problemer med å jobbe på ugunstige tider gjennom erfaringen jeg har fått i mitt bensinstasjonarbeid. For meg er det viktig med et godt arbeidsmiljø, å få jobbe sammen med andre mennesker, både samarbeide og i intern konkurranse på feks mersalg. Jeg kan nås på tlf og mail, og er tilgjengelig når som helst for et intervju eller samtale. mvh AnonymDiskusjon Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Takk Skal bruke søknaden Må komme bort fra denne jobben Anonym poster: aaa2b2e733b1d27434ef6d9dda3e486c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Kjedelig at du ikke har det bra, og dette er ikke for å svartmale ting, men du må være realistisk i forhold til jobb. Er man ufaglært og jobber i serviceyrker må man dessverre forvente denne type arbeidsdager, det høres for meg ut som en hvilken som helst arbeidsdag på en bensinstasjon. Det at du føler deg utrygg er jo selvfølgelig ikke noe koselig, men hvis det er så mye folk der hele tiden som du sier, så skjønner jeg ikke hvorfor du føler deg utrygg? Jo mer trafikk og flere mennesker, jo mindre er sannsynligheten for at en raner eller andre banditter vil velge denne plassen. Matpauser har man krav på, dette ville jeg tatt opp med sjefen. Jobb i dagligvarebutikk høres mer ut som din type jobb, der har du i hvertfall andre kollegaer rundt deg hele tiden, men jeg ville ikke forventet mindre arbeidsbelastning Bensinstasjonen ligger på et lite tettsted. Det er så å si alltid 1 kunde i lokalet.Hvis jeg er så heldig at det ikke er noen der, må jeg forte meg å gjøre oppgaver. Etter kunden har gått, kommer det en ny inn. Det er også en del rånere på kvelden som vil ha burgere. Vi kan spise når vi har tid, problemet er at det alltid er noen inne på bensinstasjonen. Jeg får ikke tatt pause, eller spist. Anonym poster: aaa2b2e733b1d27434ef6d9dda3e486c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå