JokerN_ Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Fant ikke noe kamptråd for denne kampen, så oppretter en i full hast her Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Skjer med at en United fan oppretter en kamptråd for Chelsea? Vi pleier bare å ta denne i tråden da det ikke er så stor interesse for Swansea fans her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Han er vel City-fan? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Ah, skjønner! United fan? Er vel strengt tatt Real Madrid fan. Men holder med City i PL ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det er ikke noe galt i å lage kamptråder. Det er derfor vi har denne kategorien. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Åhja Trodde du var United fan, min feil. Det er ikke noe galt i å lage kamptråder. Det er derfor vi har denne kategorien. Absolutt ikke, men interessen for kamptråder har synket. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Og selvom jeg ikke er Chelsea "fan", så ser jeg fortsatt på chelsea kamper. Jeg er mere fotball-fan, og er glad i tipping, som gjør at jeg ser på de fleste kamper i de store ligaene Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Swansea presser bra. Hadde håpet på bedre spill fra Chelsea. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Flaksemål for Chelsea. Ikke noe nytt med andre ord. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Syns Chelsea har kommet mye mer inn i kampen nå, men var vel litt flaks i det målet der ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Der har vi utligningen. Deilig! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Synd for tippekupongen, men litt deilig at Chelsea ikke får 3 poeng idag Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Flaksemål for Chelsea. Ikke noe nytt med andre ord. Ikke noe nytt at du fortsetter å sutrer. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Synd for tippekupongen, men litt deilig at Chelsea ikke får 3 poeng idag Jeg røyk på Tottenham kampen uansett : / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå