Gnurk! Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Som tittelen sier så er jeg på utkikk etter dokumentarfilmer om div dyr, barndomsinteressen har plutselig kommet tilbake, men er ikke interessert i hvilkne som helst dyr. vet noen om noen gode dokumentarer om noen av disse? -Honninggrevling (honey badger) -Mungo (mongoose) -Dorylus (innser at det er en innsekt) -Komodovaran -Grisslibjørn Bare så det er gjort klart det er ikke det ENESTE jeg ser, men vanskelig å finne noe bra filmer om, ivhertfall for meg -_- Kan og nevne om det er relevant, at konflikter i dyreriket er det som jeg finner interessant, forsvar og jakt hovedsakelig. Endret 3. november 2012 av [email protected] Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 ikke akkurat om grizzlybjørnen, da, men denne (http://en.wikipedia.org/wiki/Grizzly_Man) handler om en kar som ble slaktet av en. han campet i et naturreservat over flere sesonger og knyttet etterhvert nære bånd til bjørnene. veldig interessant doku. ellers har jeg sett en hel episode fra en eller annen bbc naturserie om komodovaranen, klarer bare ikke huske akkurat hvilken sorry :/ Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kanskje du tenker på Life fra BBC? Vet at episode nummer to, kalt ''Reptiles and Amphibians'' har en lengre seanse om Komodo drager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå