Roy Arne Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Trenger du virkelig en som koster mer? Test: Toshiba 40RL953N Lenke til kommentar
plaank Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg liker at dere har påpekt at den ikke har innebygget trådløs WiFi. Da var lørdagstrollingen over! Kan anbefale alle å titte på Toshiba sine apparater. Produktkvaliteten er på høyde med Sony og Panasonic, samtidig får du spenstig bildekvalitet over hele lineup'en. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nei, jeg trenger ikke en tv som koster mer, så sett ned prisen på Samsung UE55ES8005 til ca 6K!! Nei fra spøk til revolver, man får jo Samsung sine 46" smart Tv helt ned i 5-6K for tiden, hvorfor velge denne da? nå er det riktignok Samsung sine innstegsmodeller, men her snakker vi 6" mer og flere funksjoner. Tidligere bodde vi i en liten leilighet og etter at vi har flyttet inn i ett mye større hus så blir 40" litt lite, så det blir nok toppmodellen til Samsung til våren, gidder ikke å kjøpe den til rundt 20K når jeg kan vente til våren og få den til 15K 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Pris på denne da ? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Godt mulig jeg er dårlig til å lese, men nevne dere noe som helst om input lag? Skulle ha vært greit å fått et tall på dette. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Pris på denne da ? 5999,- hos Expert som ser ut for at er den eneste butikken som har den Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Mens jeg først er innom en TV-artikkel, så har jeg et spørsmål. Det ser ut til at Samsung ikke produserer apparater i 42" størrelse overhodet, ikke i år, og ikke de siste 4 årene ca. Jeg skulle likt å visst om det er en spesiell grunn til det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nei, jeg trenger ikke en tv som koster mer, så sett ned prisen på Samsung UE55ES8005 til ca 6K!! Nei fra spøk til revolver, man får jo Samsung sine 46" smart Tv helt ned i 5-6K for tiden, hvorfor velge denne da? nå er det riktignok Samsung sine innstegsmodeller, men her snakker vi 6" mer og flere funksjoner. Tidligere bodde vi i en liten leilighet og etter at vi har flyttet inn i ett mye større hus så blir 40" litt lite, så det blir nok toppmodellen til Samsung til våren, gidder ikke å kjøpe den til rundt 20K når jeg kan vente til våren og få den til 15K Billige samsung er jo fullstendig balle på både bilde og lydkvalitet, samt tilkoblingsmuligheter. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Mens jeg først er innom en TV-artikkel, så har jeg et spørsmål. Det ser ut til at Samsung ikke produserer apparater i 42" størrelse overhodet, ikke i år, og ikke de siste 4 årene ca. Jeg skulle likt å visst om det er en spesiell grunn til det. Grunnen er enkel. Det finnes 2 store panelfabrikker i verden - LGs (Var Philips/LG) og Samsungs (Var Samsung/Sony) LG sin fabrikk fikk best yield når de kappet lcdpanelene sine i 32" 42", 47" og 52" - Samsung derimot utviklet panelstørrelser på 32", 40", 46" og etterhvert 55". Derfor hadde Samsung og Sony 40" osv, mens LG, Philips og hele resten av røkla leverte 42" osv. Før var nemlig LGPhilipsfabrikken størst - i dag er det samsung, derfor ser man mye mer av 40" hos mindre produsenter . 2 Lenke til kommentar
Anatomimesteren Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Men jeg vil jo se mitt eget speilbilde! Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Mens jeg først er innom en TV-artikkel, så har jeg et spørsmål.Det ser ut til at Samsung ikke produserer apparater i 42" størrelse overhodet, ikke i år, og ikke de siste 4 årene ca. Jeg skulle likt å visst om det er en spesiell grunn til det.Grunnen er enkel. Det finnes 2 store panelfabrikker i verden - LGs (Var Philips/LG) og Samsungs (Var Samsung/Sony)LG sin fabrikk fikk best yield når de kappet lcdpanelene sine i 32" 42", 47" og 52" - Samsung derimot utviklet panelstørrelser på 32", 40", 46" og etterhvert 55".Derfor hadde Samsung og Sony 40" osv, mens LG, Philips og hele resten av røkla leverte 42" osv. Før var nemlig LGPhilipsfabrikken størst - i dag er det samsung, derfor ser man mye mer av 40" hos mindre produsenter . Så med mindre en eller annen OEM-leverandør kjøper inn paneler fra LG, og klistrer "Samsung" på fronten, så er det ikke mulig å finne noen Samsung 42" smart 3D LED-TV med supertynne sølvfargede metallkanter (tilsvarende http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757835) på planeten? Jeg tviler på at noen gjør det, men snublet over en selger forleden som absolutt forsikret at han hadde en sånn i 42" fra Samsung. Da vet jeg hvem jeg ikke handler noe som helst av ihvertfall. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Bingo . Og ja, han hadde nok ikke en 42" nei, med mindre han hadde en plasma-TV . Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hehe nope, det var nøye spesifisert. LED, tynn som tapeten, bare å smacke på veggen, 10 tommer større enn 32, masse greier, og Samsung på fronten. Han mente også den hadde touch-panel... takkfordeeet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå