Toalettet Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hey. Har en lillebror. Også tenkte vi å se en fim i dag:) noen som har en abefaling ? Han liker mye action, skyting, moro og bilkjøring osv Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) viss han liker action, skyting, moro og bilkjøring er vel fast and furious filmene noe å tenke på? nå er jo ikke han gammel nok til å se de filmene, men nå vet ikke jeg hvordan dere har det med aldersgrenser og flmer Endret 3. november 2012 av Kabom 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 How to train your dragon om han ikke er i den fasen der sånt er teit. Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Denne http://www.imdb.com/title/tt0983193/ 1 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Hei og takk for svar! Aldergrense er ikke nostress bare de ikke er syke scener. Som i Hostel og... Saw og rec. Virket som noen bra filmer dere kom med:) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kan si meg enig i at Fast & Furious-filmene ville passet fint. Husker jeg elsket de første når jeg var i den alderen. The Adventures of Tintin (2011) var også veldig kul, og passer fint til folk i alle aldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå