Vespillo Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hei, så på onsdag bestilte jeg data fra Multicom.no og denne fredagen 02.11.12 så jeg på www.posten.no sin sporing at den var ankommet til mitt postkontor. Så jeg lurte egentli bare på om jeg får melling på mobilen eller om jeg får lapp i posten? MvH Vespillo Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Om du får melding på mobilen eller lapp i posten vet jeg ikke, det er lenge siden jeg har ventet så lenge. Har den ankommet ditt postkontor er det jo bare å hente den. Hentenummer står på sporingssiden. Lenke til kommentar
Vespillo Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 ok, vil du bare jeg skal skrive ut hentenummeret på sporingsiden? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Jeg fikk en sending fra Komplett og da sendte Posten en SMS med både hentekode og kollinummer og hvor sendingen kunne hentes. Enkelt og greit. Har Multicom ditt mobilnummer? Endret 3. november 2012 av Fjellvåken Lenke til kommentar
Vespillo Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Jeg fikk en sending fra Komplett og da sendte Posten en SMS med både hentekode og kollinummer og hvor sendingen kunne hentes. Enkelt og greit. Har Multicom ditt mobilnummer? Multicom har mobilnummeret mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå