Vera_N Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Hei! Jeg bor i Russland. Jeg ønsker virkelig å lære norsk. Jeg kan hjelpe deg å lære russisk. Endret 3. november 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Emnetittel: Russusk->Russisk Lenke til kommentar
oddboy Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hva kommer kona til å si ? Du bør skaffe deg en Norsk mann. Kjenner du noen norske ? Skulle gjerne ha lært russisk men hvordan gjør vi det ? Lenke til kommentar
Vera_N Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Jeg vet ikke noen som snakker norsk. Vi kan bruke Skype , e-mail eller ICQ. Vi kan prøve å bare snakke om forskjellige ting. Jeg kan sende russisk setninger med oversettelse og lyden til e-post Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg vet ikke noen som snakker norsk. Vi kan bruke Skype , e-mail eller ICQ. Vi kan prøve å bare snakke om forskjellige ting. Jeg kan sende russisk setninger med oversettelse og lyden til e-post Hei. er intressert i å lære russisk og i å lære bort norsk Send PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå