Multiverktøy Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Batteri!? mAh ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Batteri!? mAh ? 1800 mAh på standarversionen. 2600 mAh på XL versionen. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg er jævla sugen på å kjøpe denne, men er jævla skeptisk mtp at jeg har ekstremt mange småfeil på min nåværende tlf, Huawei U8800. Har også et par spørsmål: 1. Bruker den micro-sim? 2. Er batterikapasitetet den eneste forskjellen i XL-versjonen? 3. Har den NFC? 4. Har den noe lignende funksjon som "smartopphold" som finnes på S3? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 1. Usikker på den, men tror nok det er snakk om vanlig sim. (google it) 2. Ja 3 Nei 4. Nei Jeg er jævla sugen på å kjøpe denne, men er jævla skeptisk mtp at jeg har ekstremt mange småfeil på min nåværende tlf, Huawei U8800. Har også et par spørsmål: 1. Bruker den micro-sim? 2. Er batterikapasitetet den eneste forskjellen i XL-versjonen? 3. Har den NFC? 4. Har den noe lignende funksjon som "smartopphold" som finnes på S3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 4. Har den noe lignende funksjon som "smartopphold" som finnes på S3? Delvis.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.beansoft.eyespy.free&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5iZWFuc29mdC5leWVzcHkuZnJlZSJd Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Takk for svar folkens. Regner med at jeg går for denne når jeg får dimmepenger. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ser ut som en ok tlf, men jeg ville avventet med kjøp til 4.1 er lansert. 4.1 er syyyyykt mye bedre enn 4.0.4 (erfaring fra 4.0.4 til 4.1 på sgsIII). Altså, vent med å kjøpe denne. Om den ikke får 4.1 "snart", bør det være en grunn til å ikke kjøpe huawei. Får den 4.1, er det et knallkjøp. Den ligger jo godt under SGSIII og HTC sin toppmodell i pris. Alternativt kan det jo være at Nexus 4 blir et bra kjøp når den kommer. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 4. Har den noe lignende funksjon som "smartopphold" som finnes på S3?Delvis.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.beansoft.eyespy.free&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5iZWFuc29mdC5leWVzcHkuZnJlZSJd Den fungerer ikke like bra som SGSIII sin smart-stay, men den er bedre enn ingen ting. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Komplett har lagt XL versionen i sortemanget. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=768279 Er selv veldig usikker altså.. For en del måneder siden var jeg sikker på at jeg skulle kjøpe denne, men nå lukter nexus 4 bedre altså.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Da får du lukte litt mere på Nexus 4, frister ihvertfall mye mere for min del. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ser en del andre tester klager på dårlig batteritid, selv på XL versjonen er batteritiden merkbart dårligere enn f.eks SGSIII. Det trekker kraftig ned for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
River Song Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg er jævla sugen på å kjøpe denne, men er jævla skeptisk mtp at jeg har ekstremt mange småfeil på min nåværende tlf, Huawei U8800. Har også et par spørsmål: 1. Bruker den micro-sim? 2. Er batterikapasitetet den eneste forskjellen i XL-versjonen? 3. Har den NFC? 4. Har den noe lignende funksjon som "smartopphold" som finnes på S3? Jeg har også u880, og jeg holder på å bli sprø! Henger seg opp hele tiden så må slå av og på lockscreenen for å kunne fortsette å f.eks skrive sms... Wifi virker ikke, roame kan jeg ikke lenger, og i det hele tatt, dritttelefon! Så derfor er jeg jo skeptisk til huawei, men når jeg prøver å finne telefoner som kan passe dukker huawei sine opp som aktuelle... så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Da har jeg kjøpt denne telefonen og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noen som vet om Android 4.1 er kommet til denne? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har ikke hørt noe så langt, men håper det kommer. Den selgeren hvor jeg kjøpte mobilen for 3 måneder siden sa det skulle komme, men hvor mye man skal stole på det vet jeg ikke Lenke til kommentar
I am not a bird Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Synes det høres ut som at det kommer Jelly Bean. Noe som gjør at det er mye større sannsynelighet for at jeg kjøper den. Har ellers lest mye om p1 men det nok veldig usansynnelig at dem får Jelly Bean. Blir det noe blir det nok D Quad. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Noen som har noe nytt å melde om denne kommer til å få Jelly Bean eller ikke? Elkjop.no selger den for 1995,- i dag. Fristende med en 4-kjerners mobil med god skjerm til under 2 lapper, men den store usikkerheten om hvorvidt den i det hele tatt vil få JB gjør meg skeptisk. Føles veldig waste å kjøpe en unødvendig treg mobil fordi produsenten ikke gidder å levere software som utnytter hardwaren bedre. Endret 21. april 2013 av KAS Lenke til kommentar
Everket Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg har sett på den lenge, og ville i utgangspunktet kjøpt den når jeg så prisen på elkjøp. Men jeg har hørt at den aldri kommer til å få jelly bean, og da blir det fort et mindre bra kjøp. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg