fjarle Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 ... og flaggskipet fra Huawei har ytelse på linje med Samsung Galaxy S III. Test: Huawei Ascend D Quad Lenke til kommentar
igxx Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Huawei gjør det igjen <3 5 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg ville nok foretrukket optimus 4x hd her, den virker som en veldig bra telefon til prisen. 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Eirik, du må ta i betraktning at LG er håpløse til å oppdatere telefonene sine. Hadde heller valgt denne om jeg skulle kjøpt smarttelefon i denne prisklassen. 1 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nexus 4 blir bedre Spår også at det kommer til å komme bedre telefoner i fremtiden. I is synsk. 1 Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Eirik, du må ta i betraktning at LG er håpløse til å oppdatere telefonene sine. Hadde heller valgt denne om jeg skulle kjøpt smarttelefon i denne prisklassen. Hørt om Custom Rom? Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 og siden det er en Nexus modell, så er det clean-android på den og ikke LG som oppdaterer den Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 En telefon som banker iphone, støtter minnekort og koster halvparten. iphone fikk terningkast 5, burde det ikke skille litt på resultatene her? 3 Lenke til kommentar
liguria Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 En telefon som banker iphone, støtter minnekort og koster halvparten. iphone fikk terningkast 5, burde det ikke skille litt på resultatene her? Lenke til kommentar
kalden Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Usikker på denne, på papiret har telefonen fantastisk bang for buck og i motsetning til optimus 4x så har den åpen bootloader! Men.. telefonen har Custom SOC så sannsynligvis ser den aldri CM10-11, samtidig så har Huawei ikke noen god rykte når det gjelder software. Tror jeg venter, hvis CM10 og custom roms dukker opp til telefonen så blir det automatisk kjøp. Custom rom fikser sikkert kamera software og alle andre småbugs som Huawei telefoner alltid sliter med. Endret 3. november 2012 av kalden Lenke til kommentar
NhanVuong Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Ser ut som en bra mobil Den nederste delen ligner dog på en S2. Hadde definitivt blitt mye ramaskrik hvis det var iPhone som var etterlignet.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Eirik, du må ta i betraktning at LG er håpløse til å oppdatere telefonene sine. Hadde heller valgt denne om jeg skulle kjøpt smarttelefon i denne prisklassen. Hørt om Custom Rom? Selvsagt. Men den løsningen er ikke noe for ordinære brukere. Det er heller ikke noe godt argument, da det produsenten av telefonen som skal sørge for dette og ikke sluttbruker. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Eirik, du må ta i betraktning at LG er håpløse til å oppdatere telefonene sine. Hadde heller valgt denne om jeg skulle kjøpt smarttelefon i denne prisklassen. Det er jo Huawei også da, så akkurat det argumentet der går ikke i noen sin favør. Kan nevne at jeg har Huawei U8800 og kjøpte den med Android 2.2. Ble lovet oppdatering til 2.3 i nær fremtid. Denne oppdateringen kom vel 8 måneder etter at den ble lovet. Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg kommer aldri til å kjøpe Huawei, uansett hvor god spec, eller hvor billig de er. Er veldig mye feil på disse telefonene. De er til service hele tiden virker det som. Ikke holdbare i det hele tatt. Lenke til kommentar
geirte Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Har sett frem til denne telefonen lenge, og testen er vel egentlig som forventet. Det jeg lurer på er: Er det testens data (prosessor på 1,5 GHz) eller Elkjøp/Lefdals data (prosessor på 1,4 GHz) som er riktig? ...og når kommer XL-versjonen med stort batteri? Det er denne versjonen som er testet i mange utenlandske magasiner. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Nexus 4 blir bedre iphone 6 blir enda bedre enn det igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Svak belysning i snarveisfeltet er ihvertfall en positiv ting for min del. Det verste jeg vet er kraftige lys på snarveisfeltet. På min S3 har jeg skrudd lysene av helt, å dimme de helt ned hadde vært enda bedre. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 ]Hørt om Custom Rom? Man kan gjøre det selv, men det er latterlig hvor langt unna de er apple når det gjelder oppdatering Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Eirik, du må ta i betraktning at LG er håpløse til å oppdatere telefonene sine. Hadde heller valgt denne om jeg skulle kjøpt smarttelefon i denne prisklassen. Hørt om Custom Rom? Hørt om låst bootloader? Lykke til med å legge inn custom rom i LGen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg