Scribe Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hei. Den trådløse wirelessen min er blitt ødelagt på den bærbare pcen min, det jeg lurer på er; Finnes det en form for feks en trådløs enhet jeg kan koble til dataen min som gjør at den kan fungere som wirelessen for dataen min? Altså det samme som en eksternharddisk gjør.. Lenke til kommentar
otl Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10279&mfr=&filter=A00302.K50859. Skal vel finne noe her regner jeg med Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Ja, du kan plugge inn f.eks. en mikrotransceiver for wifi i en usb-port. Ligger på etpar hundrelapper, eksempler i linken over. Lenke til kommentar
Scribe Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Tusen hjertelig takk for svar Da får man svi av et par hundringers på det i dag! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det går også an å kjøpe nytt trådløskort til laptop. Disse kortene er utbyttbare (mini PCI) og ligger lett tilgjengelig under PC. Amerikanske maskiner (f.eks HP) har restriksjoner mot utbytting av kort, men alle andre er temmelig rett fram. Du får 11n-kort for under hundre kr på ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå