Spillredaksjonen Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi gir bort årets kanskje beste spill i tøff ståleske, med t-skjorter og tarotkort. Les hele saken Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Tok meg mindre enn fem minutter å finne svaret på begge spørsmålene og sende inn, og jeg har bare så vidt hørt om spillet. Hva med noen vanskelige spørsmål neste gang? Er jo ikke gøy når det er null utfordring. Da kan vi jo like greit kun sende inn brukernavnet, så kan dere trekke lodd? 2 Lenke til kommentar
eindude Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 E jo basicly lodd trekkning her uansett ^^ umulikt å ta feil på disse konkurransene Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Alle spørsmål kan man finne kjapt på google uansett 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Tok meg mindre enn fem minutter å finne svaret på begge spørsmålene og sende inn, og jeg har bare så vidt hørt om spillet. Hva med noen vanskelige spørsmål neste gang? Er jo ikke gøy når det er null utfordring. Da kan vi jo like greit kun sende inn brukernavnet, så kan dere trekke lodd? Tja. Hvis du brukte fire-fem minutter på disse, så er det vel ikke så galt? Konkurranser på Internett blir gjerne enten alt for vanskelige eller alt for lette nesten uansett hva man gjør. Fire-fem minutter høres ut som vanskelig nok, spør du meg ;-) 2 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Spørsmålene var greie nok, hadde det ikke vært for det korrupte styret som konsekvent i 8+ år har kastet mine lodd 4 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Tok meg mindre enn fem minutter å finne svaret på begge spørsmålene og sende inn, og jeg har bare så vidt hørt om spillet. Hva med noen vanskelige spørsmål neste gang? Er jo ikke gøy når det er null utfordring. Da kan vi jo like greit kun sende inn brukernavnet, så kan dere trekke lodd? Tja. Hvis du brukte fire-fem minutter på disse, så er det vel ikke så galt? Konkurranser på Internett blir gjerne enten alt for vanskelige eller alt for lette nesten uansett hva man gjør. Fire-fem minutter høres ut som vanskelig nok, spør du meg ;-) Jeg mener selvsagt fire, fem minutter fra jeg så konkurransen til jeg hadde sent inn svaret. Det inkluderer å faktisk lese hva konkurransen dreier seg om, ta en kjapt søk på google og skrive inn noen bokstaver her og der. Hadde jeg hatt interesse av Dishonored hadde jeg nok kunnet sent inn svaret på under tretti sekunder. Det er ikke mye. Hva er så farlig med å ha vanskelige konkurranser? Noen vil ikke klare det, men de fleste vil nok gjøre det om de er interessert nok til å ta seg tid til det. Hva om dere for eksempel hadde en konkurrane om Silent Hill, og spørsmålet var "Hva heter hun som har hovedrollen i det tredje spillet før og etter historien? Vi trenger fullt navn på begge." Da blir det straks verre, men slettes ikke umulig om man gidder ta seg tid til å lete litt. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Da er det vel færre som vil delta, og det er vel sikkert bedre for gamer dersom fler deltar Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Denne hadde vært veldig grei å vinne. Dishonored står på lista og venter, hadde ikke gjort meg noe om den snek litt i køen Men jeg vinner aldri...ikke med min flaks xD Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Da er det vel færre som vil delta, og det er vel sikkert bedre for gamer dersom fler deltar Klart, gamer.no vil jo tjene penger de også. Jeg synes bare alle disse "konkurransene" er latterlige, og hadde håpet gamer.no hadde holdt seg unna sånt søppel. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg synes bare alle disse "konkurransene" er latterlige, og hadde håpet gamer.no hadde holdt seg unna sånt søppel. Det er litt trist å lese at det vi gjør som en hyggelig gest til leserne våre en eller to ganger i måneden, blir sett på som latterlig. 6 Lenke til kommentar
sverremm Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg synes bare alle disse "konkurransene" er latterlige, og hadde håpet gamer.no hadde holdt seg unna sånt søppel.Det er litt trist å lese at det vi gjør som en hyggelig gest til leserne våre en eller to ganger i måneden, blir sett på som latterlig. Sukk, trist å sjå at det er sånne tilbakemeldinger dokke faktisk får. Eg derimot er strålende fornøgd med konkuransane dokka. 2 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er flott med konkurranser, og det må dere bare fortsette med. Ang. Lykketrolling, sjekk posthistorikken hans, så får dere et bedre inntrykk av hvordan vedkommende lever opp til nicket sitt... Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg synes disse konkurransene er bra jeg Noen ganger burde kanskje det være litt vanskeligere (bl.a fordi alle svarene finnes ofte i artikkelen som er linket til). Lenke til kommentar
Seal Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Litt enig angående den lette vanskelighetgraden, spesielt når svaret på det ene spørsmålet står i artikkelteksten... 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er ikke så farlig så lenger jeg vinner, ikke at det kommer til å skje men. Lenke til kommentar
TRUECHELSEABLUE Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 stå på med konkurranser! Selv om jeg aldri vinner, så er det værtfall morro å værra med Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Burde ikke det ha blitt trukket en vinner? Hvis dere sliter med å finne en, kan jeg gjerne ta på meg rollen! Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ser ut som denne konkurransen er gått i glemmeboka hos TEK. Kanskje de fant ut at de heller ville ha premien selv? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Kan jeg få kopien min snart? Begynner å bli en smule utolmodig nå TEK... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå