Gå til innhold

Dårlig download speed

Gjest Slettet-GlDE6z

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Sliter med dårlig download speed nå for tiden. Har akkurat flyttet, jeg flyttet fra 25/25 fiber fra telenor. Kom aldri over 2,5mb på Utorrent. Noe som stemmer rimelig greit egentlig.

Nå derimot ligger jeg på denne linjen : http://www.speedtest.net/result/2282633829.png

Det høyeste jeg får er forsatt rundt 1-3mb, hvilke settings er det som ikke stemmer tror dere? Har ikke Remote MGMT huket av på ruteren.

Ruteren er en Dlink Dir-655

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye av hvordan µtorrent fungerer på er avhengig av andre som downloader den samme torrenten som deg. Har litt med hvor mange som seede kontra de som leeche osv.

Selv med min 25/5 linje ligger jeg normalt på 1-3 mb/s. Eneste som du er avhengig av nå siden du har (unnskyld uttrykket) HÆLVETTES GODT INTERNETT! SATAN! :eek: er alle andre som seeder og hvor god linje de har.

Endret av Fettklomp
Lenke til kommentar

Høres ut som du blander Mbit og MB. En 25 Mbit linje som du har vil ca gi maks 3,1 MB i sekundet.

Edit: Ah, ser nå at du har en mye raskere linje, trodde du hadde 25 Mbit nå. Men da kan det ha noe med som de andre sier angående uTorrent og hvor mye de andre seeder.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hadde en kompis av meg som tok samme torrent med samme download speed. Han kom opp i 8MB, jeg kom opp i 3MB. Jeg skal kunne få meg opp i rundt 8,50MB. Er nok seedere så det burde ikke være et problem.

Hva er mislikt med Dir-655 ruteren da? Syntes den er ufattelig bra jeg, men så har jo jeg tidligere hatt en zyxel ruter fra Telenor. Makan til noe dritt det var.

http://gyazo.com/0b1e74f04efcc3b2ec52f96fa2f88146

Står at porten fungerer fint da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...