Delvis Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Har inntrykk av at facebook suger snart rubb og rake utav internett. Altså, mener at folk flytter fra gode forumer alle steder, og over til facebook. Med de premissene som det innebærer da. Umiddelbart oppfatter jeg det som en negativ utviklig. Facebook ( og kanskje "tvitter", har aldri vært borti det) ser ut til å danne seg en egen "overklasse" på internett, som flere og flere tiltrekkes av. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg er uenig i at folk forlater andre nettsamfunn, derunder fora, til fordel for Facebook. Det er forskjell på et diskusjonsforum og et sosialt nettsamfunn som Facebook, og folk flest ser ut til å forstå dette. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Ja jeg vet at det heter "fora", men nekter bruke den benevnelsen, fordi det høres nynorsk eller særnorsk og teit ut i mine ører. Store for** (som dette) vil ikke merke så mye til det, men mener å se tendensen tydligere andre steder. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Store for** (som dette) vil ikke merke så mye til det, men mener å se tendensen tydligere andre steder. Som for eksempel? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Store for** (som dette) vil ikke merke så mye til det, men mener å se tendensen tydligere andre steder. Som for eksempel? Eh.. vil ikke si det tror jeg. Det knyter seg for meg nå Endret 3. november 2012 av Delvis Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg skjønner hva du mener, og i enkelte tilfeller kan du ha rett i at Facebook stjeler brukere fra andre nettsider, men det gjelder ikke alle. MySpace og de små, norske nettsamfunnene merket nok Facebook godt, men store forA lever som aldri før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå