sprettass Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Kommer ikke inn på facebook, og flere på twitter melder om det samme. Også Downrightnow.com bekrefter dette: http://downrightnow.com/facebook Trolig pga orkanen Sandy. Edit: Oppe igjen for meg nå! (kl 00:34) Endret 2. november 2012 av norfox Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Slike små episoder finner sted hele tiden. Kveldens korte nedetid er ikke nødvendigvis relatert til Sandy. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Kunne lett klart meg omså en måned uten facebook såå viktig er det virkelig ikke, selv om man bruker det aktivt. Lenke til kommentar
sprettass Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Stemmer det, Runar. Youtube har også hatt litt småproblemer i det siste.. Men det er uansett kritisk når det gjelder så store sider Blip.tv hadde nylig nedetid pga. Sandy, derfor jeg gjetter på Sandy. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Kanskje det er en test ( Syntes forresten veldig synd på de forskjellige serverne til Facebook når Facebook åpnes igjen... ) Stemmer det, Runar. Youtube har også hatt litt småproblemer i det siste.. Men det er uansett kritisk når det gjelder så store sider Blip.tv hadde nylig nedetid pga. Sandy, derfor jeg gjetter på Sandy. Hvorfor skulle Sandy ødelegge for Europe West serverene? ( Jeg er ikke pro på dette, men litt logikk ) Og, om sandy hadde ødelagt noe hadde de vel stoppa serverne helt? Lenke til kommentar
sprettass Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Det var en veldig rask konklusjon jeg tok, så ja det er lite sannsynlig. Jeg tenkte noe i den dur av at Sandy slo ut en server i USA som facebook er avhengig av, slik at det påvirket facebook over hele verden... men feil kan en ta Lenke til kommentar
SimsteX Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Ser at like plugins til private nettsider ikke funker, heller ikke å se en side (50%) med mobil. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Det var en veldig rask konklusjon jeg tok, så ja det er lite sannsynlig. Jeg tenkte noe i den dur av at Sandy slo ut en server i USA som facebook er avhengig av, slik at det påvirket facebook over hele verden... men feil kan en ta Og jeg vet ikke om det er noen Europe West servere, men det er mest sannsynlig noen servere plassert rundt om i verden, f.eks i sverige... Men, jeg vet ikke jeg. Kanskje det er Sandy. Endret 3. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå