Geir R. Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Søragadå Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
nordre Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Flott og skarpt nattbilde Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Hei Takk skal du ha. Dette får bli det siste i serien fra søragadå på en stund. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 hei tittet igjennom alle bildene dine de er jo fantastisk skarpe og klare..så av meg 6 er.... hva slags kamera og innstillinger evt hva gjør du for få dette til,etterarbeid osv... jeg får ikke det opp.. smil,likte alle bildene.. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nok et flott bilde fra deg. Bare å beundre (og misunne) :) God komposisjon også, fint med den smale gaten helt til venstre i bildet. Herlig lys og skarphet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nydelig stemning. Igjen ett inviterende bilde. Får lyst til rusle oppover gaten. Lurer litt på når på kvelden bilden er tatt? Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 hei tittet igjennom alle bildene dine de er jo fantastisk skarpe og klare..så av meg 6 er.... hva slags kamera og innstillinger evt hva gjør du for få dette til,etterarbeid osv... jeg får ikke det opp.. smil,likte alle bildene.. Hei Takk for fine kommentar. Eg har et Nikon D800E og Nikon AF-S Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5G ED VR. Det eg prøver på er å finne den rette WB (hvitbalansen) for det er så mange forskjellige lyskilder. Så prøver eg å eksponere så eg får med noen av detaljene inne i vinduene også. En må bare prøve forskjellige eksponeringer så finner en ut av ting og selvfølgelig bruke stativ. Jo mer en en prøve å få ting rett ute jo mindre trenger en på gjøre inne i etterbehandling, for det er kjedeligt arbeid. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Nok et flott bilde fra deg. Bare å beundre (og misunne) :) God komposisjon også, fint med den smale gaten helt til venstre i bildet. Herlig lys og skarphet. Hei Takk for fine kommentar, Krismeko. Få komme meg ut til andre steder også å se om eg ser noe Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Nydelig stemning. Igjen ett inviterende bilde. Får lyst til rusle oppover gaten. Lurer litt på når på kvelden bilden er tatt? Hei Takk for fine kommentar. Bilde ble tatt den: 29/10-12. kl: 19:47:31. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Et riktig koselig miljø. Spesiel men flott komposisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg