Geir R. Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Korneliusholmen Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Eit stemningsfullt og flott bilete dette Geir! Likar eksponeringa, dei avdempa fargane og dei utrulege detaljane i biletet. Hadde vore artig å sett nokre fuglebileter frå den kanten:) Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Takk skal du! Sitter akkurat på ferge over til stavanger for å se på se om eg kan få meg et "fugleobjektiv" så får vi se.......... Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Takk skal du! Sitter akkurat på ferge over til stavanger for å se på se om eg kan få meg et "fugleobjektiv" så får vi se.......... Det ble en bomtur. Objektivet var lånt ut til annen kunde for helgen så da er det jo bare å vente.. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Et nydelig bilde i den blå time. Flott eksponering, farger og speiling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg