lasse_hansen87 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 God kveld folkens! Jeg har et spørsmål jeg håper jeg kan få svar på her inne. Januar 2012 så slettet jeg forza 4 ifra xboxen, og solgte det til en venn... Og for ca 1uke siden så fikk jeg meg forza horizon, og har spilt en god del.. Nå ikveld så gikk jeg tilfeldigvis inn på system, og inn for å se på hvilke spill jeg hadde på HDD, og der sto det nå brått forza 4, 53mb var den mappa, og når jeg gikk inn på den så lå det en fil kalt: 2013 SRT Viper pack.. Den forza 4 mappa der har ikke vært der tidligere, jeg slettet alt den gangen jeg solgte spillet.. Så den har nok kommet nå etter jeg fikk horizon. Flere som har lagt merke til dette, eller har det slikt? Hva er det for noe egentlig? Kan jeg bare slette denne forza 4 mappa med den viper packen i? Eller er det noe som hører til forza horizon, ettersom den har dukket opp nå som jeg har installert horizon? Håper noen kan hjelpe en stakkar =) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ikke ett direkte svar på ditt spm. Men du gjorde noe dumt når du sletter savegame fra forza 4, siden man får en del ekstra biler på forza horizon om man er "loyal" med serien og har fm4 savegame. Men 54mb? Hvorfor bry seg? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Ikke ett direkte svar på ditt spm. Men du gjorde noe dumt når du sletter savegame fra forza 4, siden man får en del ekstra biler på forza horizon om man er "loyal" med serien og har fm4 savegame. Men 54mb? Hvorfor bry seg? Om jeg hadde hatt forza 4 enda på xboxen. Ville jeg fått flere biler i spillet totalt,eller ville jeg bare fåttnoen i garasjen? Neibjeg bryr meg ikke om de 53mb den tar. Men bare lurte på hvorfor den brått dukket opp. Og i en forza 4 mappe, ikke i horizon mappa Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Bilene eksisterer vel i spillet, men du får dem gratis. Er vel 6-7 biler det er snakk om. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Bilene eksisterer vel i spillet, men du får dem gratis. Er vel 6-7 biler det er snakk om. Oki. Så det hadde ikke blitt flere biler totalt i spillet? Takk for svar og hjelp forresten. Og om noen vet noe om den viper pack tingen, rop gjerne ut :-) Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Jeg kan vel bare slette den viper packen i forza 4 mappen vel? Ser den er gratis på xbox live til forza 4. Og på horizon er den inkludert virker det som. Kan den bare slettes tru? Ligger jo i forza 4 mappa. Så horizon bruker vel ikke denne? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Jeg kan vel bare slette den viper packen i forza 4 mappen vel? Ser den er gratis på xbox live til forza 4. Og på horizon er den inkludert virker det som. Kan den bare slettes tru? Ligger jo i forza 4 mappa. Så horizon bruker vel ikke denne? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Noen som vet om et sted med ordentlig liste på alle horizon bilene? Fant en liste, og på endel biler der sto det: rare unicorn, eller noe slikt. Hva betyr det? Forresten, hvor mange låvefunn finnes det i spillet? Kun 9,eller er det flere? For ifølge den lista jeg fant så skulle det være flere enn 9. Håper på svar folkens ;-) Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Ja, du kan selvfølgelig slette den mappen dersom du ikke har planer om å spille Forza 4. Bilen tilhører jo selvfølgelig Forza 4, og ikke Horizon. Men som en annen påpekte; det er jo ikke snakk om veldig mye plass heller. Biler som er merket med unicorn er spesielle biler som det er svært få av i omløp. Slike biler får man derfor ikke helt uten videre, og skal du ha en må du betale dyrt på auksjonshuset. Visste ikke at det var slike biler i Horizon.. er du sikker på at du ikke har sett på listen til Forza 4? Har du linken? Denne listen ser rett ut, men så har jeg bare "skummet gjennom" den. Etter hva jeg har forstått og oppfattet er det lite biler i Horizon kontra Forza 4, og mulighetene for tuning m.m. er strippet ned et par hakk. Men spillet vinner jo på andre områder; det er jo ekstremt underholdende. Angående det med låvefunn kan jeg ikke si helt sikkert, men etter hva jeg har forstått er det 9 låvefunn totalt. Men det kan jo hende det kommer flere opp etterhvert, selv om jeg har mine tvil om nettopp det. Endret 4. november 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 http://www.forzaplanet.net/forum/showthread.php?t=2335 Der er lista jeg fant. Med unicorn bilene på.. Tusen takk for utfyllende svar forresten. Bare et lite spørsmål til, hvordan gjør jeg for å bli medlem i car club? F.eks den forza norway gruppa f.eks Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Du er 3 muligheter med car clubs: - Lage din egen. - Du kan bli spurt om å bli med av noen andre, da får du opp en invitasjon i innboksen i spillet. - Du kan spørre om å bli med en. Jeg mener det står "Trykk X for å spørre om å bli med" eller noe lignende, men det er litt vanskelig å forklare ettersom jeg ikke spiller akkurat nå. Dette finner du derimot fort ut av.. er bare å se seg litt om. Vær obs på at lederen(e) kan avlå forespørselen. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Aha, takker så mye for svar ;-) setter stor pris på hjelpen og infoen jeg har fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå