Zitrix Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hei jeg søker noen litt voksende å spille Natural Selection 2 med. Add meg på Skype, Zitrix152 Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hei jeg søker noen litt voksende å spille Natural Selection 2 med. Add meg på Skype, Zitrix152 yepsi Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Jeg spiller endel NS2, og har spilt i ett år. Men etter at spillet ble lansert syntes jeg det har blitt mer kjedelig. Det er færre gode cammanders, og det er vanskelig å få til et ordentlig spill. Syntes merklig nok denne videoen oppsumerer min erfaring med spillerene i det siste: edit: Men jeg kan gjerne være med å spille sammen med dere, men bare hvis dere lar vær å bygge whips og sentries, og researcher shotguns før flamethrower. Endret 6. november 2012 av jale Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ser for meg at det er mye noobs løpende rundt ja, men bør være mulig å finne games nå ihvertflal. I beta fant jeg aldri mer enn to-tre servere med mer enn en person på, og disse var alltid fulle. Ikke var pingen fantastisk heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå