Zitrix Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Hei jeg søker noen litt voksende å spille Natural Selection 2 med. Add meg på Skype, Zitrix152 Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Hei jeg søker noen litt voksende å spille Natural Selection 2 med. Add meg på Skype, Zitrix152 yepsi Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Joiner til helgen! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Jeg spiller endel NS2, og har spilt i ett år. Men etter at spillet ble lansert syntes jeg det har blitt mer kjedelig. Det er færre gode cammanders, og det er vanskelig å få til et ordentlig spill. Syntes merklig nok denne videoen oppsumerer min erfaring med spillerene i det siste: edit: Men jeg kan gjerne være med å spille sammen med dere, men bare hvis dere lar vær å bygge whips og sentries, og researcher shotguns før flamethrower. Endret 6. november 2012 av jale Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Ser for meg at det er mye noobs løpende rundt ja, men bør være mulig å finne games nå ihvertflal. I beta fant jeg aldri mer enn to-tre servere med mer enn en person på, og disse var alltid fulle. Ikke var pingen fantastisk heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå