Gå til innhold

Intermittent fasting

Anbefalte innlegg

Jo, jeg skal starte intermittent fasting fra og med mandag (Bare for å prøve om det funker for meg) for jeg startet netopp på en bulkingsperiode fra mandag... Og vil bruke også intermittent fasting for å gå ned i fett % eller være der jeg er nå mens jeg går opp i muskelmasse(Treninger ingen diskusjon her om det funker eller ikke) Har bare 1 spørsmål til dere.

1: Siden jeg skal starte med denne så laget jeg bare en enkel matplan, men tror dere at det å spise Akkuratt det samme til samme tid hver dag i 1 uke vil skade ? for jeg vet at det ikke er bra å spise det samme. Men bare 1 uke ??

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, jeg skal starte intermittent fasting fra og med mandag (Bare for å prøve om det funker for meg) for jeg startet netopp på en bulkingsperiode fra mandag... Og vil bruke også intermittent fasting for å gå ned i fett % eller være der jeg er nå mens jeg går opp i muskelmasse(Treninger ingen diskusjon her om det funker eller ikke) Har bare 1 spørsmål til dere.

1: Siden jeg skal starte med denne så laget jeg bare en enkel matplan, men tror dere at det å spise Akkuratt det samme til samme tid hver dag i 1 uke vil skade ? for jeg vet at det ikke er bra å spise det samme. Men bare 1 uke ??

Takker på forhånd.

Det går helt fint. Jeg spiser ofte det samme over lengre perioder uten at det har hatt noen negativ innvirkning på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...