Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror folk tror dem vil ha WW2 og mer gammeldags topic. Tror ting hadde fort blitt kjedelig når en har i årevis fått nåtid og fremtids rettet krigføring. Det er jo fortsatt liv i disse spillene som har bla WW2 setting. Men en ser ikke akkurat at det er ditt spillere flokker til i hopetall.

 

Og det sier egentlig sitt. Hadde det vært det spillere ville ha så hadde disse spill samfunnene vært gigantiske og ikke små og for spesielt interesserte. Men er vel en håndfull nye WW2 online fps spill på Steam om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

WW2 i BIA stil er hjertelig velkommen, men i COD stil ville jeg bare holdt meg unna, Kunne forsåvidt godtatt et nytt MOH Airborne også, jeg var vel et av fåtallet som faktisk likte det spillet :ninja: Men WW2 som hjernedødt fps er oppbrukt og utdød, og det med god grunn. Men, ingen ting er umulig, ser jo Activision at gjennoppliver guitar hero....

Lenke til kommentar

WW2 i BIA stil er hjertelig velkommen, men i COD stil ville jeg bare holdt meg unna, Kunne forsåvidt godtatt et nytt MOH Airborne også, jeg var vel et av fåtallet som faktisk likte det spillet :ninja: Men WW2 som hjernedødt fps er oppbrukt og utdød, og det med god grunn. Men, ingen ting er umulig, ser jo Activision at gjennoppliver guitar hero....

Airborne falt faktisk I smak her også :å Plukket det opp fra billigkassa I ren desperasjon etter WW2-materiale for noen år siden.

Lenke til kommentar

WW2 i BIA stil er hjertelig velkommen, men i COD stil ville jeg bare holdt meg unna, Kunne forsåvidt godtatt et nytt MOH Airborne også, jeg var vel et av fåtallet som faktisk likte det spillet :ninja: Men WW2 som hjernedødt fps er oppbrukt og utdød, og det med god grunn. Men, ingen ting er umulig, ser jo Activision at gjennoppliver guitar hero....

At guitar hero dukker opp igjen er vel noko av det døllaste som kunne komme til di nye konsollane. Spesiellt sia det forsetter knappetrykkinga som skal førestille gitar-spilling. Ingen vei tilbake når man har prøvd Rocksmith og det er ein moro måte å lære seg gitarspilling på.

Lenke til kommentar

Da er det nok ikke så lenge til PS4 eiere kan også lage filmer i GTA5.

 

"Congrats again to all our winners and thanks to all our talented entrants. The upcoming launch of the Rockstar Editor for PS4 and Xbox One as the next update to Grand Theft Auto V and GTA Online means the next Rockstar Editor Contest will be the first one with entries across all three platforms - so the creative competition will be fiercer than ever. Stay tuned for info about that contest and forthcoming update."

 

kilde: http://www.rockstargames.com/newswire/article/52485/announcing-the-winner-of-the-illgottengains-rockstar-editor

Lenke til kommentar

Angående FPSer, så ønsker jeg overhodet ikke mer realistiske spill, men heller flere uhøytidelige og rølpete FPSer med mye humor og gørr, som det kom ut flere av på 90-tallet. Duke Nukem 3D var nok det beste av disse, men man hadde også titler som Redneck Rampage og Shadow Warrior. Dessverre er det fare for at det elendige Duke Nukem Forever satte en stopper for flere av disse spillene i lang tid fremover.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

For å komme med en liten oppdatering rundt hva jeg synst om everyone's gone to the rapture så vil jeg nok gi det en svak 8 av 10.

 

Det faktum at spillet var 30 FPS gikk helt greit for meg til tross for at jeg er helt enomrt picky på dette, og ser helst at jeg har 100 fps+ når jeg spiller på PC, det som derimot var et lite problem var alle hickupsenne jeg opplevde der framraten droppet brutalt i et sekund eller to før den hentet seg inn igjen som vertfall dro meg til dels ut av opplevelsen.  Men ellers hadde dette spillet her godt over gjennomsnittet med gåsehud øyeblikker, å musikken/soundtracken.. gode gud, noe av den mest fantastiske spillmusikken noensinne laget, om ikke den beste. Helhetsopplevelsen med musikken i bakgrunnen menst du gikk rundt å prøvde å finne ut hva som hadde skjedd er noe jeg kunne gitt 10 av 10, en mektig opplevelse rett og slett. Men så var det denne slutten da.. Den kan kanskje tolkes litt forskjellig, men er forøvri enig i at den var litt merkelig og antiklimatisk uten at jeg skal avsløre alt for mye... Men jeg lar likevel ikke denne ødlegge helhetsinntrykket jeg hadde av spillet selv om det var en solid ripe i lakken.

 

Så ble jeg skuffet? Abslutt ikke! Jeg synst helt klart det var en fantastisk opplevelse å spille gjennom Everyone's Gone to the Rapture :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

Two roads diverged in a yellow wood,

And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down one as far as I could
To where it bent in the undergrowth;
 
Then took the other, as just as fair
And having perhaps the better claim,
Because it was grassy and wanted wear;
Though as for that the passing there
Had worn them really about the same,
 
And both that morning equally lay
In leaves no step had trodden black.
Oh, I kept the first for another day!
Yet knowing how way leads on to way,
I doubted if I should ever come back.
 
I shall be telling this with a sigh
Somewhere ages and ages hence:
Two roads diverged in a wood, and I —
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference.
 
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...