Emils. Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Egentlig greit med avstemning. Hadde Sony bestemt kan man banne på at man ville få det Amello, som ser utrolig drit kjedelig ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Har på følelsen av at Destiny kommer til å bli et Plus-spill. Nå kommer jo The Taken King, og prismessig så sparer man ingenting om man har Destiny fra før av. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hvis du liker moderne spill med mye mellomsekvenser og like mye fokus på historie som på gameplay, er sikkert The Last Of Us topp greier. Jeg for min del synes det er litt oppskrytt. Synes TLOU:RM var fantastisk mens TW3 var helt ræva. Begge legger stor tyngde på historie og mellomsekvenser. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Enig med deg, LarZen. Hadde tro på dette spillet, men det skuffet meg også. Historien klarte aldri helt å gripe meg og ytelsen er som du sier elendig. I tillegg beveger man seg altfor sakte med tanke på hvor store områdene er, selv om man holder inne løpeknappen. Spillet er ikke helt krise da, det har noen veldig stemningsfulle områder, fin musikk og godt stemmeskuespill. Men det er et spill man fort glemmer. Vil si The Vanishing of Ethan Carter er et mye bedre spill. Hadde veldig troen på spillet på første sneakpeaken man fikk for en god stund siden. Så fort jeg så faktisk gameplay var det "Meh.. ruined". Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) For de fotballspillinteresserte så kan jeg si at Pro Evolution soccer burde prøves (demo kan lastes ned nå). En mye mer dynamisk gameplay og ganske bra grafikk gjør at jeg nok kommer til å kjøpe dette når det kommer. Synd at de ikke har så mange lisenser fordi EA rasker til seg det de kan for å unngå konkurranse, men en nedlastet optionfil vil endre på dette. En liten smakebit: https://www.youtube.com/watch?v=t168lUZ_aWs Endret 17. august 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hvis du liker moderne spill med mye mellomsekvenser og like mye fokus på historie som på gameplay, er sikkert The Last Of Us topp greier. Jeg for min del synes det er litt oppskrytt. Synes TLOU:RM var fantastisk mens TW3 var helt ræva. Begge legger stor tyngde på historie og mellomsekvenser. "Den tenker jeg satt!" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Ja den satt nok rett i generaliserings boksen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Det blir visst en del SW-spill til PS4 i år. Les mer her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Nice... Sony spiller korta sine så bra at det er litt skummelt synes jeg. Lurer på om dem er eksklusivt til PS4? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hehehe, hadde jeg ikke allerede hatt en PS4 skulle jeg nok kjøpt den bundlen der ja, den så rimelig stilig ut. ^_^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Inneholder spoilere, så pass på. https://www.youtube.com/watch?v=-mH2SVyBMAQ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 According to Dennis Castleman, hardware R&D engineer at Sony, Morpheus is ready to go, but the software is not yet there. “In our case the HMD hardware is ready to go, we’re just waiting for the game titles to catch up with the hardware.” Så Morpheus er ferdig, da er det bare å vente på pris og spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 According to Dennis Castleman, hardware R&D engineer at Sony, Morpheus is ready to go, but the software is not yet there. “In our case the HMD hardware is ready to go, we’re just waiting for the game titles to catch up with the hardware.” Så Morpheus er ferdig, da er det bare å vente på pris og spill. Ahh...gøy! Kanskje vi får pris og dato på Playstation Experience i desember? Håper Sony har Morpheus på SpillExpo i år... 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Hallo. Jeg lurer på en ting. Jeg ser at det er muligheter for og bruke mus + tastatur på PS 4. Er det noe spesielt utstyr ? Eller kan du bruke en hvilken som helst mus og tastatur ? Og kan du bruke dette på alle spill ? Jeg har veldig veldig lyst til og spille et av de nye Ratchet And clank spillene på PS4. tenkte jeg skulle låne min bror sin PS4 når han var på ferie. Men kan jeg bruke Mus og tastatur på dette ? I dette tilfellet blir det og spille et PS 3 Spill på PS 4 med mus og tastatur, men det går vell ikke ? Så nå at det nye Ratchet and clank ikke kom før i Q2 2016 Endret 17. august 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Du må enten kjøpe XIM 4, som er et adapter eller så kommer det lisensierte mus og tastatur om ikke så lenge. Fra Drake's Fortune. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hadde vært fett om PS4 som kom i november hadde HDMI 2. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Vet ikke. La ut lenken over på jobben og tok meg ikke tiden til å lese så mye på specsene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Men man kan vel ikke se blu ray 4k uten HDMI 2.0? Iallfall er det kjedelig. Da må jeg enten gå til innkjøp av blu ray spiller som støtter formatet eller kjøpe ny PS4 som støtter 4K video når det kommer. Er vel snakk om blu ray 4K kommer allerede til jul. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 HDMI 1.4 støtter UHD med 30 (eller 25) bilder i sekundet. Skal en opp til "skikkelig" UHD må en opp i 60 bilder i sekundet og for et par sider siden var det noen som mente at det måtte en ny chip i maskinen. Det krever vel mer av hardwaren hvis den dekodingen skal skje via software men det bør absolutt være mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå