Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt et par timer Everybody's Gone to the Rapture. I starten så var det litt mehhh. Men etterhvert som en får litt mer av hendelsene fortalt så blir det litt spennende. Men håper ikke spillet varer alt for lenge. For kan se for meg det blir for repetetivt fort. 

 

Er bare så synd det er så dårlig AA og lav oppløste textures overalt. Samt at 30fps og lavere virkelig ikke bidrar til å gjøre opplevelsen bedre. 

 

Men skal bli spennende å fortsette imorgen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilt et par timer Everybody's Gone to the Rapture. I starten så var det litt mehhh. Men etterhvert som en får litt mer av hendelsene fortalt så blir det litt spennende. Men håper ikke spillet varer alt for lenge. For kan se for meg det blir for repetetivt fort.

 

Er bare så synd det er så dårlig AA og lav oppløste textures overalt. Samt at 30fps og lavere virkelig ikke bidrar til å gjøre opplevelsen bedre.

 

Men skal bli spennende å fortsette imorgen.

Men det er fremdeles ufattelig vakkert, og soundtracket er fantastisk! Jeg liker følelsen man får av at noe grusomt har skjedd, og at man ikke vet helt hva. Mitt ultimate mareritt er å våkne en sånn idyllisk plass uten at en sjel er tilstede.

 

Er forøvrig med "frank" nå, sånn story -wise.

Lenke til kommentar

Men det er fremdeles ufattelig vakkert, og soundtracket er fantastisk! Jeg liker følelsen man får av at noe grusomt har skjedd, og at man ikke vet helt hva. Mitt ultimate mareritt er å våkne en sånn idyllisk plass uten at en sjel er tilstede.

Er forøvrig med "frank" nå, sånn story -wise.

 

 

Ja når det kommer til å lage områder som ser troverdig og spennende så får spillet topp score. Bare synd det blir så voldsomt holdt tilbake på et teknisk visuelt nivå. Og musikken er helt fantastisk rett å slett! Spiller med noen hodeklokker så jeg lever meg så mye som mulig inn i spillet...nydelig!

 

Er med Frank jeg også :)  

Lenke til kommentar

 

 

Men det er fremdeles ufattelig vakkert, og soundtracket er fantastisk! Jeg liker følelsen man får av at noe grusomt har skjedd, og at man ikke vet helt hva. Mitt ultimate mareritt er å våkne en sånn idyllisk plass uten at en sjel er tilstede.

Er forøvrig med "frank" nå, sånn story -wise.

 

Ja når det kommer til å lage områder som ser troverdig og spennende så får spillet topp score. Bare synd det blir så voldsomt holdt tilbake på et teknisk visuelt nivå. Og musikken er helt fantastisk rett å slett! Spiller med noen hodeklokker så jeg lever meg så mye som mulig inn i spillet...nydelig!

 

Er med Frank jeg også :)

Ja samme her! Forsvinner inn i den fine plassen. Håper det minst er 2-3 til karakterer man følger.

Lenke til kommentar

Absurd den gevinsten... Vinneren trenger ikke 6 konsoller.. Kunne heller hatt flere vinnere.

Det er jo også flere vinnere. 1 førstepremievinner, 5 andrepremievinnere og 25 tredjepremievinnere. Sto på siden der. :)

 

Men ja, førstepremien inkluderer 6 konsoller. De tenker vel å tiltrekke så mange som mulig til konkurransen :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Orker ikke starte en ny tråd, så jeg skriver bare her.

 

Er det verdt å kjøpe en PS4, når jeg allerede har Xbox One? Er spesielt interessert i Uncharted 4, som jeg føler er et must. Er det noen andre PS4 ekslusive spill som er verdt å ta en kikk på?

Har du spillt PS3? The last of us er det beste spillet jeg har spillt på ps4, verdt å kjøpe konsollen kun for dette spillet

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt ferdig Everyone's gone to the Rapture. Alt i alt veldig skuffet. Det hadde mye potensiale men det ble rotet bort og da spesielt på slutten.

 

Nydelig musikk og historie fortelling. Men som en gå simulator og hvor en stor del er å dra deg inn i en annen verden så feiler spillet visuelt på flere plan. Til tider helt elendig ytelse som mest trolig er rundt 20fps og med et brunt farge palett og dårlige textures og svak AA. Gjør at dette ble ikke mer en bare helt ok...og kun for spesielt interesserte. 

Lenke til kommentar

Enig med deg, LarZen. Hadde tro på dette spillet, men det skuffet meg også. Historien klarte aldri helt å gripe meg og ytelsen er som du sier elendig. I tillegg beveger man seg altfor sakte med tanke på hvor store områdene er, selv om man holder inne løpeknappen. Spillet er ikke helt krise da, det har noen veldig stemningsfulle områder, fin musikk og godt stemmeskuespill. Men det er et spill man fort glemmer. Vil si The Vanishing of Ethan Carter er et mye bedre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...