Muggkaare Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 "Uncharted", bare i ørkenen? Neida, skal ikke kødde med deg. Men det ser mer ut som Batman Arkham-spillene, gameplaymessig. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Ser nydelig ut. Nå skal jeg ikke skrike "downgrade" men jeg synes de første videoene vi så (rundt juletider) så veldig mye bedre ut enn det har gjort siste par måneder. Men slik er det jo bare. Ble dog litt skuffet når vi så gameplay demoen i en landsby. Endret 4. august 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Tror faktisk jeg skal forhåndsbestille dette. Ikke fordi jeg er sikker på at det blir bra, men fordi jeg vil fortelle bransjen at Mad Max-spill er en fet ide. Edit: Autofullfør tar bort bindestreker og får meg til å fremstå som en fjomp. Endret 4. august 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 "Uncharted", bare i ørkenen? Neida, skal ikke kødde med deg. Men det ser mer ut som Batman Arkham-spillene, gameplaymessig. He he, tenkte meg ikke helt about der, nei. I stand corrected! Det blir nok som "Uncharted", bare i ørkenen hele tiden. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Mad Max er et godt konsept for spill, jeg tenker at det f.eks. kunne vært veldig kult med et open world RPG ala Fallout i Mad Max sitt univers, men i og med det er snakk om et filmspill er jeg redd for at det skal bli så som så. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Mad Max er et godt konsept for spill, jeg tenker at det f.eks. kunne vært veldig kult med et open world RPG ala Fallout i Mad Max sitt univers, men i og med det er snakk om et filmspill er jeg redd for at det skal bli så som så. Er det egentlig et filmspill? Filmen er jo allerede ute, og spillet er fortsatt i utvikling. Altså er ikke det klassiske tidspresset som har ødelagt så mange filmspill tilstede. Historien skal også være uavhengig av filmen, som betyr at de har narrativ frihet, som er enda et godt tegn. Fra wikipedia: "The game's story is standalone, and was never planned as a tie-in ofMad Max: Fury Road") Det er godt mulig at spillet ender opp med å bli dårlig, men da er det nok av andre grunner enn at det er et "filmspill". Endret 5. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Tja, det begynner å bli en stund siden filmspill var nesten garantert fiasko. Tiden da man kunne trykke en filmlogo på en Nintendo-kassett og le hele veien til banken er definitivt over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Mad Max er et godt konsept for spill, jeg tenker at det f.eks. kunne vært veldig kult med et open world RPG ala Fallout i Mad Max sitt univers, men i og med det er snakk om et filmspill er jeg redd for at det skal bli så som så. Det er jo der du har Rage da. Har jo alt dette minus mad Max, men det har eksploderende hagle skudd, oppgraderinger biler, billøp med mer. Endret 5. august 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Da er det avgjort for min del. Jeg skal tilbake til Destiny! Og spillet kommer ut samme dag som XBO Elite kontrolleren....spørs nok om PS4 versjonen min blir Gamestop mat i fordel for en XBO versjon ja... Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Leveling systemet i Destiny skal overhales og Nolan North overtar som stemme til Ghost http://www.ign.com/articles/2015/08/04/bungie-revamping-destinys-leveling-system?utm_source=IGN%20hub%20page&utm_medium=IGN%20(front%20page)&utm_content=2&utm_campaign=Spotlight Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Gleder meg mer til Mafia 3 etter traileren Håper ikke det kommer så altfor seint i 2016, hehe. Men blir nok nærmere jul Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Mafia 3 minner mer om GTA enn Mafia. https://www.youtube.com/watch?v=KCxXOSZABLc Endret 5. august 2015 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Det å være en spiller kan av og til være grusomt Tenkte yess, Mafia 3, det blir tøft, og når jeg ser gameplayet nå så er det bare neeeeiii, ser jo gameplay messig ut som noe fra 90 tallet Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Jøss. Vant meg et bloodborne press kit. Så er spørsmålet. Beholde eller selge? Ser den går for 499 USD på ebay. Bra verdi på en spesialutgave. http://www.vg247.com/2015/03/24/this-is-the-bloodborne-press-kit-in-all-its-glory/ Endret 5. august 2015 av CaZpeR Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Bilene på 60-tallet eksploderte jammen lett... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jøss. Vant meg et bloodborne press kit. Så er spørsmålet. Beholde eller selge? Ser den går for 499 USD på ebay. Bra verdi på en spesialutgave. http://www.vg247.com/2015/03/24/this-is-the-bloodborne-press-kit-in-all-its-glory/ Bare behold hvis du tror den går opp i verdi. Etter min mening er det bare tullinger som vil betale så mye for en collector's edition,like greit å utnytte det. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Bare behold hvis du tror den går opp i verdi. Etter min mening er det bare tullinger som vil betale så mye for en collector's edition,like greit å utnytte det. Vi får se. Har spillet fra før, men syns pakka var fin. Så med å beholde så tenkte jeg for meg selv. Får se hva jeg gjør med det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Vet dere om noen nettsider som selger PS+ nøkler billig? Gikk tom i dag, om jeg kan spare en hundrings på årsmedlemskap så gjør jeg gjerne det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Sony sa tidligere at PS4 er COD sitt nye hjem. Og dem tuller ikke...for nå flyttes hele esport biten også. Noe som har vært assosiert med Xbox i alle år. Selv så håper jeg det betyr at det kommer et flust av kule design kontrollere. Men aller viktigst at det kanskje kommer en skikkelig premium kontroller som den kommende XBO Elite kontrolleren. Noe annet ville vært rart nå.... kilde 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Fikk Bloodborne i posten i dag. Mmmmmh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå