Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nydelig ut.

Nå skal jeg ikke skrike "downgrade" men jeg synes de første videoene vi så (rundt juletider) så veldig mye bedre ut enn det har gjort siste par måneder. :p

Men slik er det jo bare. Ble dog litt skuffet når vi så gameplay demoen i en landsby.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg skal forhåndsbestille dette. Ikke fordi jeg er sikker på at det blir bra, men fordi jeg vil fortelle bransjen at Mad Max-spill er en fet ide.

Edit: Autofullfør tar bort bindestreker og får meg til å fremstå som en fjomp.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Mad Max er et godt konsept for spill, jeg tenker at det f.eks. kunne vært veldig kult med et open world RPG ala Fallout i Mad Max sitt univers, men i og med det er snakk om et filmspill er jeg redd for at det skal bli så som så.

Er det egentlig et filmspill? Filmen er jo allerede ute, og spillet er fortsatt i utvikling. Altså er ikke det klassiske tidspresset som har ødelagt så mange filmspill tilstede. Historien skal også være uavhengig av filmen, som betyr at de har narrativ frihet, som er enda et godt tegn.

Fra wikipedia:

"The game's story is standalone, and was never planned as a tie-in ofMad Max: Fury Road")

Det er godt mulig at spillet ender opp med å bli dårlig, men da er det nok av andre grunner enn at det er et "filmspill".

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Mad Max er et godt konsept for spill, jeg tenker at det f.eks. kunne vært veldig kult med et open world RPG ala Fallout i Mad Max sitt univers, men i og med det er snakk om et filmspill er jeg redd for at det skal bli så som så.

Det er jo der du har Rage da. Har jo alt dette minus mad Max, men det har eksploderende hagle skudd, oppgraderinger biler, billøp med mer.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det å være en spiller kan av og til være grusomt :hrm: Tenkte yess, Mafia 3, det blir tøft, og når jeg ser gameplayet nå så er det bare neeeeiii, ser jo gameplay messig ut som noe fra 90 tallet  :ohmy:

Lenke til kommentar

Jøss. Vant meg et bloodborne press kit.

Så er spørsmålet. Beholde eller selge? Ser den går for 499 USD på ebay. Bra verdi på en spesialutgave.

http://www.vg247.com/2015/03/24/this-is-the-bloodborne-press-kit-in-all-its-glory/

Bare behold hvis du tror den går opp i verdi. Etter min mening er det bare tullinger som vil betale så mye for en collector's edition,like greit å utnytte det.

Lenke til kommentar

Bare behold hvis du tror den går opp i verdi. Etter min mening er det bare tullinger som vil betale så mye for en collector's edition,like greit å utnytte det.

Vi får se. Har spillet fra før, men syns pakka var fin. Så med å beholde så tenkte jeg for meg selv. Får se hva jeg gjør med det.

Lenke til kommentar

Vet dere om noen nettsider som selger PS+ nøkler billig? Gikk tom i dag, om jeg kan spare en hundrings på årsmedlemskap så gjør jeg gjerne det.

Lenke til kommentar

Sony sa tidligere at PS4 er COD sitt nye hjem. Og dem tuller ikke...for nå flyttes hele esport biten også. Noe som har vært assosiert med Xbox i alle år. 

Selv så håper jeg det betyr at det kommer et flust av kule design kontrollere. Men aller viktigst at det kanskje kommer en skikkelig premium kontroller som den kommende XBO Elite kontrolleren. Noe annet ville vært rart nå....

kilde

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...