Mr.Duklain Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Rocket League var ihvertfall fantastisk morsomt. Herregud Ja , blir fort noen timer som går til det spillet Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hvor lenge er måneds PSN+ spill tilgjengelige før neste månedes spill kommer? Til tirsdag? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Er forsåvidt enig i bekymringen til Spartapus altså. Men jeg har ørten slike "se på meg jeg er i 2D og har retro/sær pixelgrafikk" spill nå jeg sikkert aldri kommer til å bruke mye tid på. Jo, jeg har ikke noe problem med de store AAA-titlene, men for de som spiller ganske jevnlig er det en høy risiko for at man vil ha spilt gjennom de fleste av spillene lenge før de kommer på lista. Da vil jeg mye heller at Sony promoterer alle de gode spillene som går flesteparten hus forbi. Jeg legger ofte merke til at på typen "hva spiller du nå"-tråder så spiller 90% av folk stort sett akkurat de samme AAA-titlene som har kommet ut de siste 6-12 månedene, mens det er få som beveger seg utenfor opptråkkede stier. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Og jeg er helt enig med deg nok en gang Selv er jeg så kresen på spill om dagen, og veldig mange av de store AAA titlene interesserer meg rett og slett ikke, eller er så store og krevende at jeg aldri vil finne tid til å sette meg ned me de. Kjøpte The Witcher på PC pga. komisk lav pris på rett over 200,-. Spilte det kanskje 4-5 timer før sommerplanen på jobb var i gang og har ikke rørt det siden. Største tabben var vel kanskje at jeg kjøpte det til PC, som jeg knapt nok orker å slå på. Men det fristet med fullHD og eyecandy gitt Endret 31. juli 2015 av Mala Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Rocket League var ihvertfall fantastisk morsomt. Herregud Er dette en gratis PSN+ tittel? 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Cool har abbet til 27. november så da laster jeg ned i kveld. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 https://www.youtube.com/watch?v=3rY-u-OYk8Q Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Rocket League var ihvertfall fantastisk morsomt. Herregud Det er jo mildt sagt. Spilte med en tidligere kollega akkurat nå og vips så var 4 timer borte Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Rocket League var ihvertfall fantastisk morsomt. Herregud Det er jo mildt sagt. Spilte med en tidligere kollega akkurat nå og vips så var 4 timer borte Alle ser ut til å rose spillet opp i skyene. Hørt så mye bra om spillet, kan nesten ikke la være å kjøpe deg nå, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Man fikk det gratis nå nylig med PS+, ligger vel kanskje tilgjengelig enda? EDIT: ligger ute enda ja. Endret 3. august 2015 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Forsvinner i morra. Så kjør på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Konge spill, men forferdelig å spille onlline med lag i snitt hver andre kamp. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Noen andre her som ser frem til litt Mafia 3 info 5 august? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Noen andre her som ser frem til litt Mafia 3 info 5 august? Jeg. Digget 2ern. Og kjenner jeg gleder meg litt til everybodys gone to the rapture. 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Ser mer frem til info om No man's sky slippdato da men ja, likte begge mafia spillene så blir greit med mer info om 3eren! Edit: Det kommer jo så sykt mye fremover, lurer på hvordan jeg skal få tid til alt :O Endret 4. august 2015 av Ooinaru 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Flere enn meg som så dette som "Uncharted", bare i ørkenen? Vet ikke helt om det er bra eller dårlig, men jeg elsker Mad Max-universet nok til at jeg skal følge med på denne. Nei jeg gidder ikke å preordre for å få the ripper, Avalanche. Kjøper ikke ting usett/uprøvd uansett hvor mange rippere dere har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå