Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er forsåvidt enig i bekymringen til Spartapus altså. Men jeg har ørten slike "se på meg jeg er i 2D og har retro/sær pixelgrafikk" spill nå jeg sikkert aldri kommer til å bruke mye tid på.

Jo, jeg har ikke noe problem med de store AAA-titlene, men for de som spiller ganske jevnlig er det en høy risiko for at man vil ha spilt gjennom de fleste av spillene lenge før de kommer på lista. Da vil jeg mye heller at Sony promoterer alle de gode spillene som går flesteparten hus forbi. Jeg legger ofte merke til at på typen "hva spiller du nå"-tråder så spiller 90% av folk stort sett akkurat de samme AAA-titlene som har kommet ut de siste 6-12 månedene, mens det er få som beveger seg utenfor opptråkkede stier.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og jeg er helt enig med deg nok en gang :) Selv er jeg så kresen på spill om dagen, og veldig mange av de store AAA titlene interesserer meg rett og slett ikke, eller er så store og krevende at jeg aldri vil finne tid til å sette meg ned me de. Kjøpte The Witcher på PC pga. komisk lav pris på rett over 200,-. Spilte det kanskje 4-5 timer før sommerplanen på jobb var i gang og har ikke rørt det siden. Største tabben var vel kanskje at jeg kjøpte det til PC, som jeg knapt nok orker å slå på. Men det fristet med fullHD og eyecandy gitt :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Rocket League var ihvertfall fantastisk morsomt. Herregud :D

Det er jo mildt sagt.

Spilte med en tidligere kollega akkurat nå og vips så var 4 timer borte  :woot:

Alle ser ut til å rose spillet opp i skyene.

Hørt så mye bra om spillet, kan nesten ikke la være å kjøpe deg nå,

Lenke til kommentar

Ser mer frem til info om No man's sky slippdato da men ja, likte begge mafia spillene så blir greit med mer info om 3eren!

Edit: Det kommer jo så sykt mye fremover, lurer på hvordan jeg skal få tid til alt :O

Endret av Ooinaru
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere enn meg som så dette som "Uncharted", bare i ørkenen? Vet ikke helt om det er bra eller dårlig, men jeg elsker Mad Max-universet nok til at jeg skal følge med på denne. Nei jeg gidder ikke å preordre for å få the ripper, Avalanche. Kjøper ikke ting usett/uprøvd uansett hvor mange rippere dere har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...