Mala Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Da bør det ganske enkelt være mulig fra spillserveren sin side å filtrere ut de med håndkontroll og mus fra hverandre, ellers er det pent lite vits. Sier seg selv hvilken part som vil ligge i tet på rankinglistene Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Jepp. Det blir nesten som juks å bruke mus og tastatur når alle andre bruker kontroller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Vet lite om detaljene rundt planene til Sony, men å tillate/pushe mus og tastatur til onlinespilling på konsoll er en tabbe. Hvis dette sprer seg vil det ødelegge multiplayer-shooters for oss som foretrekker konsoll. Det er bare å prøve å spill et par runder CoD på PC med kontroller, du blir KNUST. Håper hele greia flopper, at jeg kan spille multiplayerspill med kontroller, utelukkende mot andre med kontroller, er en av hovedgrunnene til at jeg i det hele tatt eier konsoller. EDIT: Etter litt kjapp googling ser jeg at dette allerede er mulig på alle konsollene med et adapter. Vet ikke hvor godt det funker, men det er vel en fare for at hvis Sony offisielt "endorser" mus og tastatur-produkter så vil det bli mer utbredt. Det håper jeg virkelig ikke. Tja, jeg spiller nå særdeles sjeldent cod på pc, men blir nå like mye eid okke som. Men om setter funger ok i spill blir det nok kjøpt, kontrollen er mer et ginder enn glede i fps for mitt vedkommende Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Nå mangler vi bare mulighetene for å oppgradere RAM og grafikkkort så har vi en pc he he. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Kjøper utelykkende FPS på konsoll pga at så å si alle broker same controller. Endret 28. juli 2015 av GnilreG Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Feilpost Endret 28. juli 2015 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Det er ikke bare FPS som kan nyte godt av mus og tastatur på konsoll. Tenk på alle andre spill som i dag gjør seg best med det, kanskje man får fler slike spill til konsoll. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 For meg er konsoll en stue dings som best nytes med kontroller :-) Skal man spille komfortabelt med mus/tastatur på konsoll så må den nesten flyttes ut av stua og inn på hjemmekontoret/gutterommet der man har skrivebord og kontorstol. Så hvis FPS-sjangeren etterhvert blir dominert av folk med mus/tastatur på konsoll så kommer jeg til å droppe den type spill da det blir meningsløst å spille mot dem. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Siste 12 år har jeg med unntak av Wii hatt alle konsollene på hjemmekontoret og siste 6 år har alle i tillegg vært koblet til PC monitoren for minst mulig inputlag i bilspill ol. En av tingene som alltid har irritert meg med flatskjerm tv-er er inputlag og forringelsen med "game-modus". Slapper like godt av i "stresslessen" på hjemmekontoret. Men er man ungkar og bor alene kan jeg forstå at det er mer greit å ha alt stående i stua. Det er vel nå snart 20 år siden jeg var ungkar. Endret 28. juli 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Venter også på MGS5, men vurderer å spille gjennom Peace Walker først, siden jeg ikke har prøvd det ennå og historien visstnok skal ta for seg det som skjer mellom MGS3 og 5, slik at det kan bli vanskeligere å forstå 5 uten å ha spilt det først. Jeg visste f.eks. ikke hvem disse barna var i Ground Zeroes, men jeg har hørt de ble introdusert i Peace Walker. Er HD collection den eneste muligheten for Peace Walker nå? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Tja, jeg spiller nå særdeles sjeldent cod på pc, men blir nå like mye eid okke som. Det er jo fordi alle andre på PC også har mus og tastatur. Spiller man med mus og tastatur mot folk med kontroller er det etter min mening å betegne som lovlig juks. Hvis du spiller med kontroller når alle andre har mus/tastatur er kontroller et kraftig handicap. Endret 28. juli 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Venter også på MGS5, men vurderer å spille gjennom Peace Walker først, siden jeg ikke har prøvd det ennå og historien visstnok skal ta for seg det som skjer mellom MGS3 og 5, slik at det kan bli vanskeligere å forstå 5 uten å ha spilt det først. Jeg visste f.eks. ikke hvem disse barna var i Ground Zeroes, men jeg har hørt de ble introdusert i Peace Walker. Er HD collection den eneste muligheten for Peace Walker nå? Jo, hvis du ikke vil spille det på PSP så, men jeg tenker at så lenge man kan spille det i HD på storskjerm så er det ingen grunn til å knote med den lille PSP-skjermen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Limbo, Stealth Inc. Og sound shapes? Igjen? Stryk Stealth Inc. Ser det er oppfølgeren vi får nå. Endret 29. juli 2015 av CaZpeR Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Synes det er litt merkelig at ingen har gått til sak mot Sony etter at de ikke ga oss Drive Club som de lovte. De sa trossalt at vi skulle få hele spillet, ikke en demo. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Synes det er litt merkelig at ingen har gått til sak mot Sony etter at de ikke ga oss Drive Club som de lovte. De sa trossalt at vi skulle få hele spillet, ikke en demo. Det er ikke slik jeg husker det ihvertfall. En skulle aldri få hele spillet men noen få baner og biler. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Man skulle få Driveclub Plus Edition, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Synes det er litt merkelig at ingen har gått til sak mot Sony etter at de ikke ga oss Drive Club som de lovte. De sa trossalt at vi skulle få hele spillet, ikke en demo. E3 2013: What Do You Get in the PS Plus Version of DriveClub? "you’ll get the complete package in terms of features and functionality, but that the free download will not include all of the tracks and vehicles from the full game." http://www.pushsquare.com/news/2013/06/e3_2013_what_do_you_get_in_the_ps_plus_version_of_driveclub Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Er ikke så veldig imponert over månedens gratisspill. Men Limbo skal sjekkes ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Limbo er veldig bra, men jeg fullførte det aldri på 360 når det kom da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå