ole_marius Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Ser at det er utrolige gode ps4+ spill denne måneden, men jeg er på ferie. nårtid skifter dem ut ps4+ spillene i august? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Du kan jo kjøpe dem på nettsiden. https://store.playstation.com/#!/no-no/home/spill Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Tenker på gratisspillene.. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvis man er bannet fra Playstation. Bør jeg kontakte dem eller bør jeg kontakte Nextgentel? Og hvis jeg ringer til Playstation, kan de snakke norsk eller går alt på engelsk? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Tenker på gratisspillene.. Same gjelder gratisspillene. Logg på med kontoen din og trykk leg til handlekurv og "kjøp" spillet, så er de tilknyttet kontoen din. Endret 12. juli 2015 av Cerb89 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 EU PlayStation Plus games now update first Tuesday of each month Så 4. august. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Hvis man er bannet fra Playstation. Bør jeg kontakte dem eller bør jeg kontakte Nextgentel? Og hvis jeg ringer til Playstation, kan de snakke norsk eller går alt på engelsk? du må ringe playstation, er ikke noe ngt kan gjøre for deg, og de snakker norsk/svensk eller dansk kommer ann på hvem du kommer til https://www.playstation.com/no-no/get-help/contact-us/ 21 98 45 22 10:00 - 17:00 Mandag til fredag Før du ringer, må du sørge for at du har tilgang til PlayStation-systemet, og at du har notert deg serienummeret. Dette hjelper oss med å svare på spørsmålene dine så raskt som mulig. Endret 12. juli 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Takk for svar. Jeg ringte de engang i desember. Da måtte jeg snakke engelsk, men jeg får ringe de imorgen. Endret 12. juli 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-I9yduzDf Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Ser mange har problemer med PSN her. Har gama en del i det siste uten å ha merket noe til det.... Er det fordi jeg bruker en annen DNS enn den standard? All traffikk går gjennom OpenDNS uten noe hint til lagg for spill eller websurfing på PC'n her. Har sett PSN vært nede en gang siste mnd, men da fikk jeg en melding om at den var nede for service. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Tenker på gratisspillene.. Same gjelder gratisspillene. Logg på med kontoen din og trykk leg til handlekurv og "kjøp" spillet, så er de tilknyttet kontoen din. Nice, takk har gjort det. For håpe jeg enda kan laste dem ned gratis når jeg kommer til leiligheten min neste måned Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Tror PSN problemene har mye å gjøre med hvor mye tid man bruker online. Har skjønt at det er mye problemer, men selv opplevd lite fordi min bruk av onlinetjenester fort begrenser seg til noen runder fifa på kveldingen. Da er det fort gjort å få inntrykk av at det ikke er problemer, men det vil da ofte komme av at man ikke er ofte nok på til at man opplever dem. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg spiller nesten kun online, og gamer vell cirka 30 timer i uka. Har så og si ikke hatt problemer med PSN. Har måttet skifte dsn pga av nedlastningstid barre. Ellers bar det vært minimalt, så er selv veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Hei. Noen som vet om Gamestop tar i mot brukt tilbehør til PS3? PS3 maskinen min strøik med i dag. Alt av ledninger, og kontrollen fungerer utmerket fortsatt. tar gamestop i mot tilbehør fra PS3 maskiner? Endret 13. juli 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 De tar vel imot kontroller på gamestop, og spill, men ting som ledninger og ødelagt hw tar de ikke imot. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 De tar vel imot kontroller på gamestop, og spill, men ting som ledninger og ødelagt hw tar de ikke imot. Iogmed de selger hardware så er de vel lovpålagt å ta imot defekt hardware som elretur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 joda, men akkurat den biten er vel like greit å ta med elkjøp eller andre bedrifter som har et system for elretur, Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 joda, men akkurat den biten er vel like greit å ta med elkjøp eller andre bedrifter som har et system for elretur, Absolutt. Ser tilogmed flere dagligvarehandler som har begynt med elretur iogmed de har startet å selge småelektrisk selv. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) De tar vel imot kontroller på gamestop, og spill, men ting som ledninger og ødelagt hw tar de ikke imot. Iogmed de selger hardware så er de vel lovpålagt å ta imot defekt hardware som elretur. Så lenge maskinen er kjøpt på Gamestop og om kunden kan fremlegge kjøpsbevis, kan butikken ta det inn. Går under garantien på 5 år. Endret 14. juli 2015 av Kverulantus Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Så lenge maskinen er kjøpt på Gamestop og om kunden kan fremlegge kjøpsbevis, kan butikken ta det inn. Går under garantien på 5 år. Tror det misforstås her. Er snakk om å ta imot elevtall. Ikke en garantisak. Og man har forresten reklamasjonsrett i 5 år. Garanti er vel bare 0,5-2 år avhengig av hvilken produsent og type produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå