Muggkaare Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Kommer inn med en gang her ihvertfall, så problemet er enten noe hos deg eller med Nextgentel. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Kommer inn med en gang her ihvertfall, så problemet er enten noe hos deg eller med Nextgentel. samme kommer inn med en gang her og har selv ngt, og har aldri hatt noen problemer med kundeservice hos dem, alltid god service som Mala sier Har heller ikke hatt problemer med sony`s kundeservice utenom att de enten snakker svensk eller dansk, noe jeg sliter med å forstå til tider Helt enig, føler mange ganger det er idioter jeg snakker med eller chatter med og noen ganger kan de være hjelpsomme. Men til problemet mitt, hva kan jeg gjøre for å få psn til å fungere? Jeg kommer ikke inn på denne siden som sagt https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=no_NO og får ikke koblet meg på psn på ps4 Men hvis jeg tar på hola og prøver å gå inn på siden fungerer det. kan jo være att problemet ligger hos telenor, ngt leier linja fra dem somregel Endret 10. juli 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Rart, lurer på hva som kan være årsaken. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Er er dette jeg får opp som feilmelding Og denne feilmeldingen: Endret 10. juli 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Prøv denne løsninga: flere på reddit mener det skal virke: https://www.reddit.com/r/PS4/comments/2ql7mq/fix_for_anyone_getting_error_nw311948/ Endret 10. juli 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Har også prøvd dette Det fungerer ikke. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Har også prøvd dette Det fungerer ikke. kablet eller trådløst du kjører? kjører selv kun kablet internett Endret 10. juli 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Åpne CMD og skriv tracert account.sonyentertainmentnetwork.com Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Åpne CMD og skriv tracert account.sonyentertainmentnetwork.com Hvordan ser den ut? Vet ikke helt hvordan det fungerer, men fikk dette. Jeg kjører kablet. Har også prøvd wifi. Endret 10. juli 2015 av winmedi Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Ok, jeg ville delt den med Telenor.Det stopper opp hos Telenor for deg. Det varierer litt hvilke vei det tar utifra din nett leverandør. Jeg har Altibox og går via lyse og så til Level 3 som så sender meg dit jeg skal. Du kan få request timed out på slutten og allikevel nå frem dit du skal. Men du skal innom mer etter telenor.net. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Ok, jeg ville delt den med Telenor.Det stopper opp hos Telenor for deg. Det varierer litt hvilke vei det tar utifra din nett leverandør. Jeg har Altibox og går via lyse og så til Level 3 som så sender meg dit jeg skal. Du kan få request timed out på slutten og allikevel nå frem dit du skal. Men du skal innom mer etter telenor.net. Skal jeg snakke med telenor? Nextgentel vil ikke hjelpe meg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Er du kunde hos Nextgentel så er det strengt tatt dem som skal ta det videre. Men problemet ligger muligens hos Telenor. Altså jeg er på langt nær spesielt flink i dette. Så ha det i bakhode... er garantert andre her som har kunnskap om netttrafikk. Evnt i Data biten av forumet. Har en kompis som ikke kom frem til en nettside. Telenor bly nektet for at det var noe feil. Han viste en slik tracert og dem så at feilen lå faktisk hos dem. Har selv hatt problemer med PSN en tid tilbake og da nektet Altibox som jeg er kunde hos at det var noe problem. Senere beklagde dem da en av deres leverandører nemlig tada...Level 3 hadde en routing feil. Endret 10. juli 2015 av LarZen Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Takker for svar. Jeg skal ta og høre med telenor eller nextgentel imorgen. Men som sagt er nextgentel håpløs etter min mening. De påstår bare at det er min feil. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Er bare å få snakket med noen som er på teknisk. Du har ikke prøvd å skrive på Facebook siden til både NextGentel og Telenor da? Som regel om jeg har tekniske problemer så går jeg via der...Altibox har folk der 24/7 som svarer på tekniske problemer. Lykke til... Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) wtf? Nå kom jeg plutselig inn på playstation network etter x antall timer jeg har prøvd å gjøre alt. Nå fungerer denne nettsiden også. https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=no_NO Jeg er litt forvirret men jeg prøvde nettopp å endre dns på routeren til google sine dnser. har prøvd dette tidligere. Muligens det funket nå. Endret 10. juli 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Noen som spiller Destiny her inne? Startet å spille det igjen og liker det godt, men er mye som må gjøres med andre folk. Gøyalt om flere spiller det Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Noen som spiller Destiny her inne? Startet å spille det igjen og liker det godt, men er mye som må gjøres med andre folk. Gøyalt om flere spiller det Ja spiller litt med noen venner av og til, Syns det er et type spill som er 10X bedre å spille med venner enn alene så har ikke spilt så mye alene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) Tipper også, som larzen påpeker, at Telenor er årsaken til mye vondt av nettverksproblematikk for gamere. Det mange har glemt er at telenor fremstår som verstingen ift. å nedprioritere trafikk fra innholdsleverandører som ikke betaler nok for å sende trafikken sin gjennom deres nett. http://www.teknofil.no/artikler/netflix-flekser-muskler/160657 Om telenor velger å route PSN ut i en bakevje og ikke prioritere å jobbe med den slags problematikk forundrer meg ikke et skarve sekund! Heldigvis gikk jeg over til altibox for noen år siden og det var som å hoppe noen tiår frem i tid. Både telenor og nexgentel/get har jeg skydd etter at jeg fikk muligheten til å velge bedre aktører. Get har kanskje marginalt bedre tv-tjenester per dags dato, men for meg er en god internettforbindelse vesentlig viktigere. Endret 11. juli 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) wtf? Nå kom jeg plutselig inn på playstation network etter x antall timer jeg har prøvd å gjøre alt. Nå fungerer denne nettsiden også. https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=no_NO Jeg er litt forvirret men jeg prøvde nettopp å endre dns på routeren til google sine dnser. har prøvd dette tidligere. Muligens det funket nå. Ergo typiske nettleverandør problematikk og ikke Sony. Endret 11. juli 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Nå er ikke PSN et problem bare i Norge. Så det å gi skylden til Telenor er litt søkt. Jeg sitter for så vidt på Telenor nett når jeg er hjemme for ferien, og jeg har kommet meg inn på PSN når det har vært oppe. Så vil tro utstyr osv. vedkommende har også spiller inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå