Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Kommer ikke inn på PSN idag, funket jo igår kl 11 på kvelden :(

Er det bare meg eller er det noe med nettet mitt?

Da kan det nok være at det er noe lokalt hos deg. Sjekket akkurat og kommer inn på PSN. Denne siden kan også være grei å sjekke om du lurer på om det er nede. 

Om du bruker Wifi så prøv med en kabel. Wifi er ofte rota til mye dritt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ikke inn på PSN idag, funket jo igår kl 11 på kvelden :(

Er det bare meg eller er det noe med nettet mitt?

Må være nettet ditt satt og spilte online for 5min siden. 

Men forstår det ikke, hvordan kan det være nettet? Sony hadde problemer med PSN for noen dager siden og jeg fikk dette problemet for 2 dager siden. Det er kun playstation jeg har problemer. Kan blant annet ikke gå inn på playstation sider eller at de går veldig sent. 

Jeg har prøvd kabel og wifi. Jeg satt og spilte i går kveld. Funket fint da.

Jeg får som oftest denne feilen når jeg søker på playstation.com

Denne nettsiden er ikke tilgjengelig

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Begynner å lure på om omdømmebyggerne til MIcrosoft har funnet tråden.

Ja denne tråden lukter veldig Xbox fanboy nå. Har hatt min Ps4 siden mars og har hatt 0 tilkoblings problemer.

Da er du bare ikke innpå når psn er nede. Alle vet at psn ofte er nede for forskjellige grunner. Men du er vel en av dem som aldri har merket noe til nedetider.

Lenke til kommentar

Begynner å lure på om omdømmebyggerne til MIcrosoft har funnet tråden.

Ja denne tråden lukter veldig Xbox fanboy nå. Har hatt min Ps4 siden mars og har hatt 0 tilkoblings problemer.

Da er du bare ikke innpå når psn er nede. Alle vet at psn ofte er nede for forskjellige grunner. Men du er vel en av dem som aldri har merket noe til nedetider.

Tydeligvis er jeg det ja. :) 

Lenke til kommentar

Synd at jeg aldri kommer inn på psn igjen. Har snakket med playstation og nextgentel (verste servicen man kan få) og de klarer ikke å fikse problemet. Har prøvd å fikse dette selv, men uten hell.  På tide å selge konsollen.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Synd at jeg aldri kommer inn på psn igjen. Har snakket med playstation og nextgentel (verste servicen man kan få) og de klarer ikke å fikse problemet. Har prøvd å fikse dette selv, men uten hell.  På tide å selge konsollen.

Porter??  Aner du hva jeg prater om?

Nextgentel var helt supre på service når jeg hadde de. De fjernresatte modemet mitt etter at det gikk til helvete med å brigde det. En annen gang også når jeg kom til å endre på noe jeg IKKE skulle så var det samme greien, super serivce.

Genialt :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Helt enig, føler mange ganger det er idioter jeg snakker med eller chatter med og noen ganger kan de være hjelpsomme. 

Men til problemet mitt, hva kan jeg gjøre for å få psn til å fungere? Jeg kommer ikke inn på denne siden som sagt https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=no_NO  og får ikke koblet meg på psn på ps4

Men hvis jeg tar på hola og prøver å gå inn på siden fungerer det.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...