LarZen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Kommer ikke inn på PSN idag, funket jo igår kl 11 på kvelden ( Er det bare meg eller er det noe med nettet mitt? Da kan det nok være at det er noe lokalt hos deg. Sjekket akkurat og kommer inn på PSN. Denne siden kan også være grei å sjekke om du lurer på om det er nede. Om du bruker Wifi så prøv med en kabel. Wifi er ofte rota til mye dritt... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Kommer ikke inn på PSN idag, funket jo igår kl 11 på kvelden ( Er det bare meg eller er det noe med nettet mitt? Må være nettet ditt satt og spilte online for 5min siden. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Og om noen tror jeg er en Xbox fanboy så kan jeg jo vise frem mitt spill område... Det er et sikkelig nice oppsett Nei vet jeg jo også fra tidligere tråder at du er ikke noe xbox mann hehe Endret 10. juli 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Kommer ikke inn på PSN idag, funket jo igår kl 11 på kvelden ( Er det bare meg eller er det noe med nettet mitt? Må være nettet ditt satt og spilte online for 5min siden. Men forstår det ikke, hvordan kan det være nettet? Sony hadde problemer med PSN for noen dager siden og jeg fikk dette problemet for 2 dager siden. Det er kun playstation jeg har problemer. Kan blant annet ikke gå inn på playstation sider eller at de går veldig sent. Jeg har prøvd kabel og wifi. Jeg satt og spilte i går kveld. Funket fint da. Jeg får som oftest denne feilen når jeg søker på playstation.com Denne nettsiden er ikke tilgjengelig ERR_CONNECTION_TIMED_OUT Endret 10. juli 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Har du prøvd å åpne porter i routeren din bare for å ha luket ut det? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Nei, det har jeg ikke gjort. Men playstation network har funket fint i hele år, men etter sony fikk problemer med psn for noen dager siden har det bare blitt krøll. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Og om noen tror jeg er en Xbox fanboy så kan jeg jo vise frem mitt spill område... Fet krok!! Husk å betale regninga til NRK, da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Fet krok!! Husk å betale regninga til NRK, da Hehe, ja har vel ikke noe valg! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Begynner å lure på om omdømmebyggerne til MIcrosoft har funnet tråden.Ja denne tråden lukter veldig Xbox fanboy nå. Har hatt min Ps4 siden mars og har hatt 0 tilkoblings problemer. Da er du bare ikke innpå når psn er nede. Alle vet at psn ofte er nede for forskjellige grunner. Men du er vel en av dem som aldri har merket noe til nedetider. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Begynner å lure på om omdømmebyggerne til MIcrosoft har funnet tråden.Ja denne tråden lukter veldig Xbox fanboy nå. Har hatt min Ps4 siden mars og har hatt 0 tilkoblings problemer. Da er du bare ikke innpå når psn er nede. Alle vet at psn ofte er nede for forskjellige grunner. Men du er vel en av dem som aldri har merket noe til nedetider. Tydeligvis er jeg det ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Fet krok!! Husk å betale regninga til NRK, da Hehe, ja har vel ikke noe valg! Plomber Tvene dine Tok begge mine og gikk klar siste regning fra NRK og slipper å tenke mer på de sure krone der Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Har vurdert plombering selv, men litt usikker på om det vil bety noe. Såvidt jeg forstår gjelder plombering bare mottager for TV-signaler, men jeg har både TV og internett gjennom ethernet-kabler, og de inngangene kan jeg ikke plombere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Det er kun antenne inngangen som blir plombert. Du må selvsagt kvitte deg med lisens pliktig tunere og annet utstyr etc. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Synd at jeg aldri kommer inn på psn igjen. Har snakket med playstation og nextgentel (verste servicen man kan få) og de klarer ikke å fikse problemet. Har prøvd å fikse dette selv, men uten hell. På tide å selge konsollen. Endret 10. juli 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Har du prøvd å resette/restarte router? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Jepp dette har jeg gjort over 10 ganger nå. Ved å ta en penn i hullet på routeren i 10 sek. Har også prøvd å endre dns på playstation. Jeg kommer ikke inn på denne siden engang https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=no_NO Har også prøvd å slette alt på ps4. Dette funker heller ikke. Endret 10. juli 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Synd at jeg aldri kommer inn på psn igjen. Har snakket med playstation og nextgentel (verste servicen man kan få) og de klarer ikke å fikse problemet. Har prøvd å fikse dette selv, men uten hell. På tide å selge konsollen. Porter?? Aner du hva jeg prater om? Nextgentel var helt supre på service når jeg hadde de. De fjernresatte modemet mitt etter at det gikk til helvete med å brigde det. En annen gang også når jeg kom til å endre på noe jeg IKKE skulle så var det samme greien, super serivce. Genialt Endret 10. juli 2015 av Mala Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Selvfølgelig vet jeg hva å åpne porter betyr. Dette funker heller ikke. Og hvorfor skal jeg endre porter i det hele tatt, hvis dette funket supert for 3 dager siden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Nextgentel er enten eller. Noen ganger er de fantastiske, andre ganger er de det verste selskapet på jord. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Helt enig, føler mange ganger det er idioter jeg snakker med eller chatter med og noen ganger kan de være hjelpsomme. Men til problemet mitt, hva kan jeg gjøre for å få psn til å fungere? Jeg kommer ikke inn på denne siden som sagt https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=no_NO og får ikke koblet meg på psn på ps4 Men hvis jeg tar på hola og prøver å gå inn på siden fungerer det. Endret 10. juli 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå