Crazy Joe Davola Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 altså, hvis dere er så ikke fornøyde så hjelper det lite å suttre om det. eneste løsning er å ikke betale for det eller bruke det. Det er jo kjempelett når spill lanseres halvferdige og man er avhengig av store patcher. Sony må gjøre noe, for det er altfor dårlig slik det er nå. LarZen: Høres ikke feil ut det, dog jeg kjøper de fleste multiplattformspillene på PC da. Har selv avsluttet mitt PS+ og har ingen planer om å fornye. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 LarZen: Høres ikke feil ut det, dog jeg kjøper de fleste multiplattformspillene på PC da. Har selv avsluttet mitt PS+ og har ingen planer om å fornye. Ja det er nok veien det vil gå for meg også i tiden fremover. Planen er å bygge PC i 1/2 kvartal 2016. Når VR løpet har startet og Nvidia/AMD mest trolig har gått over til 14 - 16 nm teknologi. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Ser Little big planet 3 koster under 200 på ps store nå. Noen som kan anbefale det? Likte 1 og 2, er det nye nytt eller samme greia? Endret 8. juli 2015 av GnilreG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg synes sony har gjort en god jobb både med maskin og OS på PS4, men det som virkelig trekker maskinen ned er den ubrukelige hastigheten man får ned hver gang man skal kjøpe noe digitalt eller patche et spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Oppdaterte min One tidligere i dag, over 2GB rett ned på.få minutter + ytterligere preview oppdateringer..og jeg er ikke Gold medlem en gang. Så det er litt trist når Sony har trukket det lengste strået på samtlige punkter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 altså, hvis dere er så ikke fornøyde så hjelper det lite å suttre om det. eneste løsning er å ikke betale for det eller bruke det. Det er jo kjempelett når spill lanseres halvferdige og man er avhengig av store patcher. Sony må gjøre noe, for det er altfor dårlig slik det er nå. LarZen: Høres ikke feil ut det, dog jeg kjøper de fleste multiplattformspillene på PC da. Har selv avsluttet mitt PS+ og har ingen planer om å fornye. ja, men hvis folk fortsetter å bruke det så vil ikke sony ha noen grunn til å gjøre det bedre, hvis folk slutter å bruke tjenesten vil de sikkert skjønne tegninga. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ser Little big planet 3 koster under 200 på ps store nå. Noen som kan anbefale det? Likte 1 og 2, er det nye nytt eller samme greia? Det er en noe nytt. Sackboy/-girl kan låse opp 5 verktøy som du bruker for å løse forskjellige oppgaver med. Disse har du på deg til enhver tid, og du må selv velge når og hva du vil bruke via et "våpenhjul," istedenfor at du blir tvungen til å bruke verktøy i enkelte områder. Det fungerer utmerket. Du har jo også 3 nye karakterer med unike egenskaper. Level Editoren har en del nye ting, blant annet et verktøy for å skru av kollisjon på materialer og gjenstander. Den er utrolig praktisk. Da spillet kom ut var det en del bugs, og noen av singel player-brettene var ikke idiotsikre, så det var mulig å sette seg fast på måter som føltes veldig urettferdig. Det har ikke skjedd ofte, riktignok, og spillet må ha blitt mer stabilt med tiden, for jeg legger nesten aldr merke til bugs lengre. Hvis du likte de andre to, så har jeg vanskelig for å tro at du kommer til å mislike dette. Driver å spiller dette selv for tiden. Skal prøve å lage et spill basert på Sim Copter. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 øh, de kaller det for en remaster og ikke en port? latskap eller har dette "remaster" greiene gått for langt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Syns ikke dette var store greiene nei..men når det er sagt hadde jeg neppe kjøpt det uansett. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Da kansellerte jeg også mitt PSN+. Sony må gjøre en bedre jobb før jeg betaler. Endret 10. juli 2015 av Theo343 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Nå som jeg er ferdig med studiene og begynner å jobbe så tenker jeg å kjøpe inn en XOne. I starten vil jeg nok fortsette med både XOne og Ps4, men om Sony serverne fortsetter å klikke som de gjør nå om dagen, så er ikke valget så vanskelig. Grafikk og ytelse betyr relativt lite om man ikke får spilt eller kommer seg på systemet. I tillegg frister EA Access veldig. Synd Sony takket nei til en slik tjeneste, men serverne deres hadde vel ikke tålt det uansett. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Nå som jeg er ferdig med studiene og begynner å jobbe så tenker jeg å kjøpe inn en XOne. I starten vil jeg nok fortsette med både XOne og Ps4, men om Sony serverne fortsetter å klikke som de gjør nå om dagen, så er ikke valget så vanskelig. Grafikk og ytelse betyr relativt lite om man ikke får spilt eller kommer seg på systemet. I tillegg frister EA Access veldig. Synd Sony takket nei til en slik tjeneste, men serverne deres hadde vel ikke tålt det uansett. Kan fint anbefale ea access. Får jo med både titanfall, battlefield 4 og plants vs. Zombies dersom du liker shootere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 japp, prisen er ikke så ille eller etter hva jeg har fått med meg. I tillegg får man 10% rabatt på alle EA spill? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Noen som kommer inn på PSN? jeg kommer ikke inn! 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Vurderer en PS4 i løpet av sommeren/høsten. Er det noen forskjeller på nåværende utgave og 1TB-utgaven som kommer? Fases 500gb-utgaven ut, eller skal begge selges videre? Mulig dette er spørsmål som er besvart i tråden, men å bla gjennom 15 sider med "PSN er nede, buhu" er ikke min greie Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) De har vel ikke gått ut med mer detaljer enn at den nye er litt mer energieffektiv, noe som kan bety at den støyer mindre. Dessuten er hele klossen nå matt svart. Jeg ville gått for siste revisjon, ikke minst fordi jeg tror 1TB blir kjekt å ha etter hvert hvis du kjøper en del spill. Endret 9. juli 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Kjøp heller Xbox. Er så forbanna lei at Playstation har problemer med servere hele tiden. 2 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Vurderer en PS4 i løpet av sommeren/høsten. Er det noen forskjeller på nåværende utgave og 1TB-utgaven som kommer? Fases 500gb-utgaven ut, eller skal begge selges videre? Mulig dette er spørsmål som er besvart i tråden, men å bla gjennom 15 sider med "PSN er nede, buhu" er ikke min greie 1TB utgaven som kommer her i Europa er ikke den samme som den som akkurat ble lansert i Japan. Den som kom ut i Japan er mer strømeffektiv og lavere viftestøy, den som kommer ut her er nøyaktig den samme som 500GB utgaven bare med større harddisk. Den som kom ut i Japan har også matt deksel der hvor harddisken sitter, mens den Europeiske er fortsatt blank som PS4 har vært til nå. Foreløpig ikke sagt noe om når den nye revisjonen som er mer energieffektiv skal komme ut utenfor Japan. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Begynner å lure på om omdømmebyggerne til MIcrosoft har funnet tråden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå