Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Lett å bli forvirret, da er det best å sjekke tråd tittel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Trodde vi alle var enige for mange år siden at: GOW = God og War og GeOW = Gears of War Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Noen som skal bytte inn sin ps4 I en 1TB ps4 hos gamestop? Vet at man lett kan kjøpe ny HDD og putte i. Men isteden for å betale en tusenlapp for å putte ny HDD i "gammel" ps4 kan man betale 1700 (tror jeg det var) og få en splitter ny PS4. Vurderer det selv hvertfall. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Noen som skal bytte inn sin ps4 I en 1TB ps4 hos gamestop? Vet at man lett kan kjøpe ny HDD og putte i. Men isteden for å betale en tusenlapp for å putte ny HDD i "gammel" ps4 kan man betale 1700 (tror jeg det var) og få en splitter ny PS4. Vurderer det selv hvertfall. shit, hvor mye lagringsplass trenger du? :0 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Noen som skal bytte inn sin ps4 I en 1TB ps4 hos gamestop? Vet at man lett kan kjøpe ny HDD og putte i. Men isteden for å betale en tusenlapp for å putte ny HDD i "gammel" ps4 kan man betale 1700 (tror jeg det var) og få en splitter ny PS4. Vurderer det selv hvertfall. shit, hvor mye lagringsplass trenger du? :0Mer enn 500GB hvertfall, siden jeg stadig vekk må slette spill. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Noen som skal bytte inn sin ps4 I en 1TB ps4 hos gamestop? Vet at man lett kan kjøpe ny HDD og putte i. Men isteden for å betale en tusenlapp for å putte ny HDD i "gammel" ps4 kan man betale 1700 (tror jeg det var) og få en splitter ny PS4. Vurderer det selv hvertfall. shit, hvor mye lagringsplass trenger du? :0 Hvor få spill spiller du egentlig på konsoll? Oo Jeg har selv 9 installert akkurat nå tror jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Men MÅ du spille alt samtidig? Jeg sletter når jeg har fullført spill stort sett, selvsagt ligger det alltid noe installert da. Men har ikke tid eller vilje til å spille titler etter historiebiten er rundet, og knapt det Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Oss som holder på med 50 spill samtidig må ha mye plass ja. Føler meg aldri helt ferdig med et spill før jeg har platinum. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 jeg har en 250 gb SSD i PS4en, holder i massevis det Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Oss som holder på med 50 spill samtidig må ha mye plass ja. Føler meg aldri helt ferdig med et spill før jeg har platinum. Jeg deler den følelsen. Er tilbakeholden på å slette spill som jeg ikke har platinum/100% i, avhengig av hvor gøy det er å spille så vil jeg måtte instalere det på nytt når jeg skal gå for platinum. Akkurat det er nok mye av grunnen til at det går tregt å jobbe meg gjennom den store backloggen jeg har. Føler jeg må bli helt ferdig med spillet først og det tar tid, spesielt nå med overfloden av online og dlc. >< Per dags dato 78 platinum og 86,7% completion rate, og prøver å få det over 90% xD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Legg inn jobb, forhold og annen sosial omgang inni der så er det faktisk ikke mye spilletid igjen i løpet av en uke Nå om sommeren jobber vi 84 timers uker, men har friuker i mellom da. Så da får en presset inn noen timer da i det minste Endret 5. juli 2015 av Mala Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 PS4 trophies har jeg heldigvis ikke noe forhold til, så når jeg er ferdig med et et spill så sletter jeg det uavhengig om jeg har 0 trophies eller 10 min spilling unna platinum. Har uansett 1GB SSHD da jeg har en del nedlastet spill som jeg ennå ikke har fått tid til å starte på. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Noen som skal bytte inn sin ps4 I en 1TB ps4 hos gamestop? Vet at man lett kan kjøpe ny HDD og putte i. Men isteden for å betale en tusenlapp for å putte ny HDD i "gammel" ps4 kan man betale 1700 (tror jeg det var) og få en splitter ny PS4. Vurderer det selv hvertfall. tar ca 5min å bytte hdd i ps4, og med en prislapp mellom 900-1100kr for en grei hdd på 1-2tb, så må jeg si 1700kr høres dyrt ut https://www.komplett.no/seagate-laptop-sshd-1tb-25/777309# evt en slik: http://www.multicom.no/seagate-spinpoint-m9t-2tb-2,5/cat-p/c/p7573425 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 For min del er 500 GB nok plass på disken, derimot er den fordømte online-lagringen på 1 GB altfor lavt.. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 For min del er 500 GB nok plass på disken, derimot er den fordømte online-lagringen på 1 GB altfor lavt.. kjøp en av disse så trenger du ikke mer plass før ps5 kommer: https://www.komplett.no/hyperx-fury-usb30-64gb/824048#productinfo Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Selv har jeg fullt opp med spill jeg ikke har spillt enda en gang. Det er så mange gode salg at jeg har enormt med spill jeg ikke får spillt så jeg må slette spill jeg har spillt i 10 min for å få plass til nye. Alt for stor backlog og alt for liten plass. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Gleder meg vilt til Rocket Leauge kommer imorgen på PS4! Trudde ikke de kom til å lage til PS4 Har savnet å spille bilfotball siden det var på PS3. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Vent, heter det virkelig bare Rocket League? Det er litt skuffende, for originalen hadde trolig verdens beste navn, nemlig; Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Det navnet var tryhard og kleint. Noe utviklerne åpenbart også har innsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå