Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du mener lydkvalitet så er jeg særdeles lite kresen på det. Creative-headset'et mitt kostet under 300 og er helt flott, men av en eller annen grunn er det ikke kompatibelt.

Ja tenkte helst på det og kvaliteten generelt,

Trengte en ny ps3 kontroll for noen uker siden, fant ikke en orginal ps3  kontroll så kjøpte en fra en annen produsent for 400kr, makan til dritt kontroll har jeg aldri prøvd før. Var sinnssyk hard på knappene og føltes helt feil i hendene.

Ja vet at kontroll og headsett ikke er det samme, men du har jo tenkt å bruke dette headsettet noen år, så av den enkle grunn burde du gå over 300 i pris, blir jo dyrere å kjøpe nytt headsett til 300kr hver halve år fordi det slutter å  virke, da er det bedre å kjøpe noe til 700kr som varer kanskje 4år. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Bruker Netflix og endel andre slike tjenester nesten hver dag jeg. Men ikke via PS4. Men synes folk sier at Netflix faller bort om PSN og XBL er nede.

Vet ikke hvordan det er med psn, men apper er uavhengig av Xbox live, de er delt opp. Slik at hvis multiplayer er nede fungere appene og motsatt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Fordi man kanskje vil snakke med kompisen man spiller  med, eller av andre årsaker ikke kan bråke slik man vil, når man f.eks. har småbarn som sover lett i huset.

Lenke til kommentar

Etter at jeg flyttet inn i nytt hus fikk jeg en loftstue for meg selv som jeg har dedikert til HIFI og guttelekene. Valgte pent å separere spill og musikkbiten denne gangen da det blir ett sant helvetes sodoma med ledninger og fjas samlet på ett sted. Så nå spiller jeg alltid med ett Astro A50 headsett og har funnet roen med det. På langt nær det beste headsettet, men fikk det så billig og jeg slipper kabel fra headsettet til kontrollen for å kommunisere online  :)

Eneste er at det det ser jalla ut med USB-ledning i front av konsollen da, takket være den inkompetente gjengen hos Sony.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kan jeg få spørre hvorfor man bruker headsett når man spiller på konsoll? For min del har det alltid vært høytalere som har bruktes på TV og konsoll :p

Er jo sosialt og snakke med venner når man spiller sammen. Gjør dette på PS4 og PC. 

Jojo jeg skjønte det, gjør det på PC selv men aldri på konsoll :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Når kommer Dishonored ut? Jeg vet ikke hvorfor, men God of War har aldri appellert til meg. Har eid alle de stasjonære spillene, men  kommer bare et par timer ut i hvert spill før det blir lagt bort, og etterhvert byttet inn hos gamestop.

Lenke til kommentar

Trodde dere snakket om Gears of War et øyeblikk og ble forvirret.

Uansett, synes God of War (alle sammen) er grei underholdning, men ikke akkurat spill som gjør noe varig inntrykk. Anbefaler å spille gjennom dem en gang bare for å få med seg det visuelle, dog synes jeg ikke serien virkelig finner formen før toeren, siden bosskampene er høydepunktene og de er det få av i eneren. En remaster til PS4 er helt overflødig for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...