Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Er ikke samme sjarmen når ikke spillet hang seg opp og de måtte begynne på nytt igjen Spent på del 2. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Styx, Nice Har vurdert det lenge. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=oA5gByYzC_k 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Fantastisk å se hvordan bilen tar fyr når man skyter på dekket Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Shu Plays Bloodborne Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=oA5gByYzC_k Smooth demo. Det blir jo mer av hva vi er vant med, men ikke noe galt i det. Ser virkelig frem til Uncharted 4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Kjip kvalitet på de videoene, men det er nok til å se at spillet ser forrykende bra ut Men nå håper jeg ikke det er så vanvittig action-kjør hele veiene i gjennom spillet da. Endret 1. juli 2015 av Mala Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Litt komisk, husker jeg kommenterte den forrige video hvor mange sa det var gameplay video: Jupp, og nu får vi denne: Hva er neste? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Kjip kvalitet på de videoene, men det er nok til å se at spillet ser forrykende bra ut Men nå håper jeg ikke det er så vanvittig action-kjør hele veiene i gjennom spillet da. Den her har litt bedre kvalitet 1080p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Var den jeg såg Ganske slørete bilde. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=r9vJlgtWRS0 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Da har man hatt PS4 i hus en stund. Må si jeg er ganske overrasket over grafikken denne saken produserer i forhold til prislappen(har gaming PC også). Overhodet ikke noe jeg reagerer negativt på grafisk sett. Litt fps drops i store action scener, men det er vel uungåelig antar jeg. Pluss at jeg kan spille spotify! Vel verdt pengene! Synes dere det samme? Eller er det noe som kunne vært bedre?(er vandt med pc, så vet ikke kravene til dere som har hatt "next gen" konsoll over lengre tid) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Er for jævlig... Da er PSN nede igjen. Kjenner jeg begynner å bli så inn i helvete lei disse online tjenestene til PS4 og XBO. Bruker for det meste PC og Steam og det funker som ei kule. Men dem gangene jeg skal på konsoll...da kan du faen meg banne på at dritten er nede. God kveld! Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Er for jævlig... Da er PSN nede igjen. Kjenner jeg begynner å bli så inn i helvete lei disse online tjenestene til PS4 og XBO. Bruker for det meste PC og Steam og det funker som ei kule. Men dem gangene jeg skal på konsoll...da kan du faen meg banne på at dritten er nede. God kveld! PSN er ikke nede hos meg? https://downdetector.com/status/playstation-network Edit: Ser ut som om PSN var nede kl 20:00+. Jeg er uansett inne, og alt fungerer for min del. Endret 3. juli 2015 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Om en allerede er logget in så er det ikke sikkert en mister tilgang når disse problemene oppstår. Fks det å ha maskinen i standby gjør at du er logget inn og kommer på nettverket selv når det er nede for vedlikehold. Men ser at Sony skriver at dem er klar iver det nå. Men tenk om Netflix hadde vært like mye nede. Folk hadde jo aldri akseptert det. Hvorfor skal vi? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Men tenk om Netflix hadde vært like mye nede. Folk hadde jo aldri akseptert det. Hvorfor skal vi? Jeg har brukt Netflix i en uke nå, har aldri hatt behov for det før. Eneste grunnen for at jeg bruker Netflix nå er at det er et av få steder som har 4k uten å ty til ulovlige kanaler. Jeg har vel til nå fått 3-4 feilmeldinger på at "kan dessverre ikke spille av dette materialet på nåværende tidspunkt" (eller noe i den duren). Så langt så er jeg vel ikke videre imponert over stabiliteten der heller etter en ukes bruk for å si det sånn. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Bruker Netflix og endel andre slike tjenester nesten hver dag jeg. Men ikke via PS4. Men synes folk sier at Netflix faller bort om PSN og XBL er nede. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Bruker ikke PS4 til Netflix, bruker appen som ligger i TVen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 PS4-kompatibelt headset til maks 300 kr? Er så stress å skulle lete opp info om det på hvert enkelt headset. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) PS4-kompatibelt headset til maks 300 kr? Er så stress å skulle lete opp info om det på hvert enkelt headset. Nå har jeg bare det orginale som fulgte med ps4 men har hørt av folk som har har kjøpt headsett at man må nok opp et par hundrelapper altså 500kr for å få noe som kan minne om kvalitet. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/PS4WLHEADSE/playstation-4-tradlost-gaming-headset Endret 3. juli 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå