Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Problem for deg er at Elder Scrolls Online f.eks får 15gb patcher som du MÅ laste ned for å få fortsette å spille, selv om du har fysisk kopi.

Artig at du nevner det spillet. Kjøpte dette nylig og valgte å kjøpe det til Xbox One istedenfor ps4 ene og alene pga. Nedlastingstiden til PSN er forferdelig om dagen og jeg ville spille det asap :-P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sånn ja, nei foretrekker å bruke xbox appen (er bare der jeg ser på media) den blir gentlig bare som en fjernkontroll på mobilen.

får tastatur der til f.eks søk. og hvis man bruker IE er det ganske sweet. man kan også starte alt mulig fra pins, få meldinger på Live og svare. justere volum på forsterkeren skru av og på konsollen.

 

så det er den jeg bruker 90% av gangene og gamepadden når jeg spiller.

Netflix og chromecast med mobilen gjør også at mobilen bare blir som en fjernkontroll. Chromecasten tar over hele jobben.
Lenke til kommentar

 

Hvor er det billigst med 1 års PS+ ?

 

Tror det er på PSN. Får vel ikke så mye billigere tilbud der ute, iallfall fant ikke jeg noe for et par uker siden.

 

 

Nei det har vel nesten aldri vært tilfellet på samme måte slik som med Xbox Live :p Handla meg 1. år på PSN i går uansett :)

Lenke til kommentar

 

Ser det er PS+ tilbud på RE: Revelations 2 hele sesongen. Er det verdt 146 kroner?

historien er helt grei og raid modusen er gøy, så ja jeg hadde kjøpt uten tvil viss jeg ikke allerede hadde spillet

 

 

Ja eg slo like så greit til :) Må bare fullføre The Old Blood først, var visst lengre enn jeg hadde trodd. Ikke mange spilletimene jeg tillater meg om dagen heller så :p

 

EDIT: Nei faen, det slo meg at PS4 versjonen var vel den som slet mest ??  :hm: Eller er dette fikset nå? Skulle jo ha slått til på One utgaven da om det er tilfellet..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

The Last of Us 2.....confirmed!

 

kilde

 

fikk litt blandede følelser akkurat nå....

 

TLOU er det beste spillet jeg noen gang har spilt. 

Jeg er redd en oppfølger vil ødelegge følelsene jeg har til dette spillet.

 

Det er likesom ikke et spill som trenger eller burde ha en oppfølger. Men på en annen side så har jeg lyst til å spille det engang til med nye utfordringer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes slutten på TLoU la opp til en oppfølger. Hadde vært spennende å se noe med Ellie i hovedrollen, da hun var på vei til å utvikle seg til en skikkelig badass mot slutten av spillet. Det kunne også fulgt opp tråden med hvorvidt hun skal ofre seg for å redde verden (og er det en spoiler det din feil for ennå ikke å ha spilt dette fantastiske spillet - tulling!).

 

Uansett, selv om toeren skulle bli noe ræl - noe jeg tviler på - så må eneren fortsatt vurderes på sine egne premisser. Det er ingen grunn til at en oppfølger skulle påvirke opplevelsen av det første spillet. La oss også være realistiske; alle spill som selger så godt får en oppfølger, og så en til og en til, helt til de har gått tom for ideer og folk er dritt lei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ser det er PS+ tilbud på RE: Revelations 2 hele sesongen. Er det verdt 146 kroner?

historien er helt grei og raid modusen er gøy, så ja jeg hadde kjøpt uten tvil viss jeg ikke allerede hadde spillet

 

 

Ja eg slo like så greit til :) Må bare fullføre The Old Blood først, var visst lengre enn jeg hadde trodd. Ikke mange spilletimene jeg tillater meg om dagen heller så :p

 

EDIT: Nei faen, det slo meg at PS4 versjonen var vel den som slet mest ??  :hm: Eller er dette fikset nå? Skulle jo ha slått til på One utgaven da om det er tilfellet..

 

Merka ingenting av de såkalt fps dropsa da jeg spilte selv på ps4, så kan være det ble fiksa i starten

 

jeg ikke hadde tid å spille da spillet kom til konsollen, så starta ca da tredje episode var ute

Lenke til kommentar

Jeg synes slutten på TLoU la opp til en oppfølger. Hadde vært spennende å se noe med Ellie i hovedrollen, da hun var på vei til å utvikle seg til en skikkelig badass mot slutten av spillet. Det kunne også fulgt opp tråden med hvorvidt hun skal ofre seg for å redde verden (og er det en spoiler det din feil for ennå ikke å ha spilt dette fantastiske spillet - tulling!).

 

Uansett, selv om toeren skulle bli noe ræl - noe jeg tviler på - så må eneren fortsatt vurderes på sine egne premisser. Det er ingen grunn til at en oppfølger skulle påvirke opplevelsen av det første spillet. La oss også være realistiske; alle spill som selger så godt får en oppfølger, og så en til og en til, helt til de har gått tom for ideer og folk er dritt lei.

 

Helt enig, slutten la opp til en oppfølger :)

 

Og dette er første gang jeg skal påkoste meg å skrive "OMG" ift. en annonsering om en oppfølger :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...