CaZpeR Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg trykket på legg i handlekurven. Det stod den 377,-. Kom til betaling. Økt til 477,-.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Prøvde Planetside....huff..huff og huff. Grøt til grafikk. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Fallout 4 til 377kr på Komplett.no sitt time salg. EDIT: Damn...dem skrudde akkurat prisen opp. Feilpriset med andre ord... bummer. Aww... rakk det såklart ikke. Ser ut til at de mikset pris med PC-versjonen, for den ligger nå på 377,- Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Høres bra ut. Takk for svar Blir første gang jeg noensinne har eid en PS dette, så det blir spennende Da vil jeg anbefale The last of us, aiaiai for et episk spill. Det er det spillet jeg har bestilt med PS4 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Prøvde Planetside....huff..huff og huff. Grøt til grafikk. Ikke akuratt den beste grafikken, men synes alikevell det var ganske underholdende når jeg prøvde betaen. Laster ned hele spillet nå Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg byttet DNS til 8.8.8.8 og 8.8.4.4 og laster ned Driveclub med 20-30 MB pr sekund, altså rundt regnet godt over 200 Mbit. Så ille er det ikke, selv om jeg kun bruker 1/5 av nettlinja... 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) For de som sliter med treg nedlasting, prøv å teste Internet tilgangen opp til flere ganger via menyen med Google sin DNS som er nevnt over, gikk fra 3 timer til 4 minutter på ett forsøk her ihvertfall. Endret 25. juni 2015 av Dore123m Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg byttet DNS til 8.8.8.8 og 8.8.4.4 og laster ned Driveclub med 20-30 MB pr sekund, altså rundt regnet godt over 200 Mbit. Så ille er det ikke, selv om jeg kun bruker 1/5 av nettlinja... wow. gikk fra 43 timer til 25 min! Takk for tipset Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 100% krever alt av sideoppdrag osv så vidt jeg husker. Ja det var vel nesten det jeg regnet med. Men da er nok alt i orden =) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Spotify-appen til ps4 er ikke noe å juble for, men du kan styre den fra telefonens Spotify-app. Det hjelper også å koble til et tastatur. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Sony sniffer rundt angående latterlig treg PSN http://www.dealspwn.com/sony-investigating-slow-psn-download-speeds-europe-217849 Endret 25. juni 2015 av Mala Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg byttet DNS til 8.8.8.8 og 8.8.4.4 og laster ned Driveclub med 20-30 MB pr sekund, altså rundt regnet godt over 200 Mbit. Så ille er det ikke, selv om jeg kun bruker 1/5 av nettlinja... Det funker _kanskje_, ikke alltid. Har min i Google DNS siden jeg oppdaget at det kunne funke. PSN har stått i standby mode siden klokken 16 med Google DNS og har klart å laste ned hele 6 GB på 9 timer. Ja, man kan sikkert gi skylden på linja (25/25 linje), men PSN skal ha 99% av skylden. Det er ingen vits å se etter sideløsninger osv., nå må Sony ta tak i problemet her. Snart glir dette over til å bli ren fanboy-forsvaring. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) For de som sliter med treg nedlasting, prøv å teste Internet tilgangen opp til flere ganger via menyen med Google sin DNS som er nevnt over, gikk fra 3 timer til 4 minutter på ett forsøk her ihvertfall. Det pleier jeg også å gjøre. Når jeg har dårlig download speed så tar jeg nettverkstest, deretter sjekker download speed igjen. Hvis jeg ikke ser noe bedre resultat gjør jeg det samme om igjen, helt til download estimering går ned fra mange timer til minutter. Bruker også google DNS. Via denne metoden så laster jeg ned det meste innen rimelig tid. Endret 26. juni 2015 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Spent på hvordan det med updates kommer til å gå for meg. Planlegger å kjøpe PS4 til høsten. Bor på studentbolig med begrensing på 20 eller 25 gb per 24 timer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 http://kotaku.com/if-youre-experiencing-sluggish-psn-speeds-in-europe-yo-1713992399 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Skiftet til Google-DNS for noen uker siden uten noe særlig effekt. Dobbeltsjekket nettopp nummerne, og de stemte, men etterpå gikk nedlastingsfarten i været. Tror det har mye med å gjøre at man får en ny tilkobling når man endrer innstillinger, og at man kan være mer eller mindre heldig med den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hehehe, for meg er dette mest et luksusproblem, da jeg uansett bare har 12 Mbit maks, og for et par år siden bare 4Mbit. >_< Enda en grunn til at jeg er glad i fysiske disker. Har ikke lastet ned mye i det siste, så usikker på hvilken fart jeg har, men slik som i de bildene, at det tar 99+ timer er jo grusomt, må jo være en feil et eller annet sted. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Jeg har prøvd 8.8.8.8 osv uten hell desverre. Prøvde også kabel uten nevneverdig økning med alle mulige DNS'er. Gikk ned den kvelden og henta meg en pils og kom opp igjen så hadde plutselig hastigheten økt tifold med Sony sin. Og så gikk den ned til 3kb/mnd igjen.. Og så opp. Ble tilslutt ferdig, da, men dette er tragisk. Det spekuleres i at Sony struper datatrafikk som er store-relatert for å prioritere pvp-trafikken, men hvem vet? En ting er sikkert: dette må de for pokker fikse snart! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hehehe, for meg er dette mest et luksusproblem, da jeg uansett bare har 12 Mbit maks, og for et par år siden bare 4Mbit. >_< Enda en grunn til at jeg er glad i fysiske disker. Har ikke lastet ned mye i det siste, så usikker på hvilken fart jeg har, men slik som i de bildene, at det tar 99+ timer er jo grusomt, må jo være en feil et eller annet sted. Problem for deg er at Elder Scrolls Online f.eks får 15gb patcher som du MÅ laste ned for å få fortsette å spille, selv om du har fysisk kopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå