Selvin Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Noen som har tips til program for å sette opp PC som DLNA server som PS4 kan brule? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Noen som har tips til program for å sette opp PC som DLNA server som PS4 kan brule? Tror ps3 mediaserver skal funke, hvis ikke er det jo altids plex? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Divx media server funker også bra. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Tror vi får mye krydder på Gamescom! Håper på en kraftig oppgradering i OS og en del mer gameplay fra spill. Sony dropper Gamescom, neste blir Paris Games Week. Oktober/november altså, huff så lenge til, men men Endret 16. juni 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Noen som har tips til program for å sette opp PC som DLNA server som PS4 kan brule? http://kodi.wiki/view/UPnP/Server Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 http://blog.eu.playstation.com/2015/06/16/heavy-rain-and-beyond-two-souls-are-coming-to-ps4/ Heavy Rain og Beyond: Two Souls kommer til PS4.Har ikke spilt de på PS3, men er de verdt å prøve? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Hm kjøpte Heavy Rain på PS3 men spilte bare et par timer pga. andre ting jeg måtte prioritere den gangen. Beyond: Two Souls gikk jeg bare glipp av. Hvis det får en skikkelig makeoverjobb så kanskje jeg kjøper begge på PS4. Hvis det kun blir porting til PS4 og 1080p/60fps type jobb så vil jeg se ann litt. Hvis det ikke en gang blir det så står jeg over. Forventer ikke en Remake men hvertfall en skikkelig Remaster. Endret 16. juni 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Kommer an på smak, men personlig vil jeg si ja, deffinitivt. Endret 16. juni 2015 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Heavy Rain likte jeg veldig godt vertfall, men det er viktig å gå inn i det med rette holdningen, se på det som en interaktiv film. Beyond: Two Souls rundet jeg aldri for jeg startet å kjede meg hallveis igjennom historien. Endret 16. juni 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Storkoste meg med begge, men synes Heavy Rain var det beste. Ikke uten sine feil, for å si det sånn, men jeg er stor fan av "interaktiv film" for å si det på den måten, Farenheit, Heavy Rain, Beyond: Two Souls, Telltale-spillene, Life is Strange og lignende. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Forresten, screenshots fra Horizon: Zero Dawn: http://blog.eu.playstation.com/2015/06/16/horizon-zero-dawn-announced-for-ps4-from-guerrilla-games/ Blir imponert om det er open world og ser sånn ut når det blir gutt ut, ser bedre ut enn Witcher 3 på PCen med det meste på Ultra (minus hairworks). Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Noen som har tips til program for å sette opp PC som DLNA server som PS4 kan brule? Hvis du har ruter med usb port kan du alltids bruke det? Funker i allefall fint med Asus n66 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Nå fikk jeg nesten hjerteklapp, vet ikke om det er så mange andre fan av Nier her, men Nier 2 ble nettopp annonsert for PS4 ekslusivt... Traileren er så som så, men dette ser jeg virkelig fram til. https://www.youtube.com/watch?v=CEAzs9Jbs_w http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1064383 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Nå fikk jeg nesten hjerteklapp, vet ikke om det er så mange andre fan av Nier her, men Nier 2 ble nettopp annonsert for PS4 ekslusivt... Traileren er så som så, men dette ser jeg virkelig fram til. Du har en annen blodfan her, så du er ikke den eneste. Er faktisk ganske sikker på at jeg minst fikk hjerteklapp av den traileren. Det hoppet lett opp til mitt mest forventede spill. Ser ut som Yonah er hovedpersonen i det neste spillet. Endret 16. juni 2015 av Rider of Reason 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Personlig den største bomben som har blitt sluppet på E3, og topper min liste også. Sykeste E3 jeg har opplevd, det vil bare ikke ta slutt på spill perler som kommer ser det ut som. 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Slenger meg på Nier-toget her. Trodde aldri at det skulle skje og det at Platinum Games er involvert i tillegg gjør ikke direkte hypen mindre! 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Ha ha, denne reaksjonen på FFVII var bra. Ble umiddelbart glad i denne fyren: https://www.youtube.com/watch?v=zLCfp8tSREo Endret 17. juni 2015 av H.A.M. 3 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Kickstarter-kampanjen til Shenmue 3 har vært åpen en time nå, og de har allerede fått inn over $700.000 av $2.000.000. Ser lovende ut. Jeg regner med det vil koste langt mer å lage spillet, så dette er kanskje en måte å sjekke hvor stor interessen det egentlig er? Tatt i betraktning at Shenmue 1 kom inn i Guiness med et budsjett på $20 mill for å være det dyreste spillet noensinne når det kom ut på Dreamcast så tror jeg nok at $2 mill bare er en interessemåler ja Uansett, med Shenmue 3 til PS4 så vant Sony E3 for min del i hvert fall xD Det kostet vist hele 47 millioner dollar, ifølge Wikipedia. Det er kanskje ikke så fryktelig mye i forhold til dagens AAA-spill, men det er langt over hva de spør etter på Kickstarter. Det er såklart umulig å si hvor mye Shenmue 3 kommer til å koste, men i følge denne Kotaku-artikkelen, så skal Sony hjelpe til med resten/deler av beløpet. Med andre ord ble ikke spillet vist frem på Sony sin konferanse bare for at Sony skulle ha noe å skryte av, og for å vinne over Xbox-spillere. Sony skal hjelpe til med prosjektet hvis interessen er stor nok, og det er den åpenbart, for nå har Kickstarter-kampanjen passert 2,8 millioner på ca et døgn. Jeg er veldig spent på Shenmue 3. Håper alt går som det skal, og at spillet blir skikkelig bra. Endret 17. juni 2015 av Cutthroat Bill 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Nier er et av de spillene jeg har hatt liggende i skapet i årevis uten å spille. I og med så mange fortsatt snakker om det så må det være verdt å spille, i motsetning til veldig mange av de andre spillene som kom ut rundt samme tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå