LarZen Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Spørsmål til dere som spiller ESO på PS4, kan man spille hele spillet i førsteperson uten problemer? Jeg har forstått det som at ESO kun var i tredjeperson da det kom ut på PC, også har førsteperson blitt lagt til i en oppdatering i etterkant, og at det fungerte dårlig. Har dette blitt fikset på? Har den ene eller den andre kameravinkelen fordeler eller ulemper? ESO har siden starten hatt mulighet for første og tredjeperson på PC. En kan fint spille i førsteperson om en så vil. Men en ser ikke ting som skjer rundt deg på samme måte som i tredjeperson vinkel. Noe som fort kan skille mellom liv å død. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Aldri hørt om det, men det så jo veldig interessant ut. Liker grafikken. Må holde et øye med det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Håper PS4en klarer 60 fps. Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Death's gambit så veldig spennende ut! Og nå vel er snart "60 fps-vitsene" oppbrukt...? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jada, syns dog de kunne lagt ut videoen i 60 fps. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Oh lord... http://www.destructoid.com/bethesda-is-releasing-a-fallout-4-pip-boy-edition-with-a-real-pip-boy-293953.phtml Ser at Amazon sender denne til Norge og. Foreløpig ingen norske butikker som har forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Cdon har den http://cdon.no/spill/fallout_4_pip-boy_edition-33915374 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Dere kommer til å dra damer som bare pokker med den der. 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Dette må være kanskje den kuleste collector's edition-gadgeten jeg har sett. Utrolig kul ide, man får et ikonisk og stilig samleobjekt, og man kan til og med bruke det i spillet og i den virkelige verden. Utrolig kult, kanskje jeg må bryte min hovedregel om å ikke kjøpe slikt. Endret 15. juni 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 http://www.siliconera.com/2015/06/15/final-fantasy-vii-remake-is-coming-to-playstation-4/ Siliconera slenger seg på ryktebørsen. Ingen kilder, men jeg går utfra at de er mer seriøse enn at de legger ut dette som ren trolling. Nå skal det jo sies at hele jakten på en FF7-remake begynner å anta komiske proporsjoner. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Bruke den pip'en i den virkelige verden? Oh lord Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kult hvis den har noen knapper og brytere som fungerer opp mot telefonen f.eks via nfc, men hvis det bare er et oppjålet sportsarmbånd står jeg over. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 http://www.siliconera.com/2015/06/15/final-fantasy-vii-remake-is-coming-to-playstation-4/ Siliconera slenger seg på ryktebørsen. Ingen kilder, men jeg går utfra at de er mer seriøse enn at de legger ut dette som ren trolling. Nå skal det jo sies at hele jakten på en FF7-remake begynner å anta komiske proporsjoner. La dette være sant! ) Hadde gjort hele E3 for min del. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Dette må være kanskje den kuleste collector's edition-gadgeten jeg har sett. Utrolig kul ide, man får et ikonisk og stilig samleobjekt, og man kan til og med bruke det i spillet og i den virkelige verden. Utrolig kult, kanskje jeg må bryte min hovedregel om å ikke kjøpe slikt. Samme tenkte jeg. Har for vane å styre unna sånne items da de som regel ender med å støve ned og til slutt gis bort. Men den her likte jeg veldig godt. Pluss at jeg er mega-falloutfan :-p Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Bruke den pip'en i den virkelige verden? Oh lord Ville brukt det i den virkelige verden ja. Det betyr ikke at jeg ville brukt den ute blant folk Endret 15. juni 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 http://www.siliconera.com/2015/06/15/final-fantasy-vii-remake-is-coming-to-playstation-4/ Siliconera slenger seg på ryktebørsen. Ingen kilder, men jeg går utfra at de er mer seriøse enn at de legger ut dette som ren trolling. Nå skal det jo sies at hele jakten på en FF7-remake begynner å anta komiske proporsjoner. La dette være sant! ) Hadde gjort hele E3 for min del. Samme her, men det har vært så utrolig mye bullsh*t rundt FF7-remaken at forventningene er på bunn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Mulig å streame E3 fra PS4? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Blir vel sendt via twitch. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kan ikke streame fra Youtube eller Twitch-appen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå