GnilreG Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 ESO likte jeg overraskende mye bedre på ps4en enn når jeg hadde det på pcen 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 ESO likte jeg overraskende mye bedre på ps4en enn når jeg hadde det på pcen Må si meg enig i det. Synes spillet er perfekt for "couch gaming" :-) 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Kaster meg på hva dere skriver. ESO med håndkontroller fungerer utmerket. Og proximity voice chat er til tider ekstremt nyttig. Nå har jeg spillet til PC også og selv om jeg koser meg med PS4 utgaven så er det ikke til å komme unna at overgangen til konsoll har hatt en høy pris. Det er til tider ikke spesielt pent..og selv på sitt beste så når det ikke PC versjonen opp til knea engang. Men da igjen...to forskjellige maskinvare verdener. Lenke til kommentar
Krepp Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Kan jeg koble til en ekstern harddisk gjennom USB-porten på PS4? Jeg har tenkt til å flytte diverse filer over, for det begynner å bli fullt på harddisken. Jeg har prøvd flere forskjellige, men da får jeg bare beskjed om at det ikke støttes. Edit: Jeg formaterte til exFAT via PC-en, og det ser ut til at det virker. Nå tar jeg back-up. Endret 13. juni 2015 av Landriethel Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Kan se ut som Move 2 vil være bra tilbehør til Morpehus! Riktignok kun rykter enda, men ser veldig legit ut. Endret 14. juni 2015 av Emils. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Kan se ut som Move 2 vil være bra tilbehør til Morpehus! Riktignok kun rykter enda, men ser veldig legit ut. 99% sikkert at det er fake, masse skrivefeil i den. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Ja det er nok like falskt som kvinnfolk som fisker etter gratis drinker i baren. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Imponert over mengden arbeid de har gjort hvis det er fake da Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tenkte jeg ville teste wolfenstein the New order nå som det er på 70% rabatt. Men det er en sykt stor nedlasting på 50 GB, man kan bynne å spille etter 10 GB men kommer bare 10 min inn i spillet. Det er nå greit nok, problemet mitt er at nedlastingen av de resterende 40 GB går noe så inni helvete sakte!! Jeg har ett meget bra nett. Googlet det og ser at mange har hatt samme problemet på downloading av akkurat dette spillet. Noen som har prøvd og lykkes bedre enn jeg? Forferdelig frustrerende at downloadtime står på 30 timer..... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tenkte jeg ville teste wolfenstein the New order nå som det er på 70% rabatt. Men det er en sykt stor nedlasting på 50 GB, man kan bynne å spille etter 10 GB men kommer bare 10 min inn i spillet. Det er nå greit nok, problemet mitt er at nedlastingen av de resterende 40 GB går noe så inni helvete sakte!! Jeg har ett meget bra nett. Googlet det og ser at mange har hatt samme problemet på downloading av akkurat dette spillet. Noen som har prøvd og lykkes bedre enn jeg? Forferdelig frustrerende at downloadtime står på 30 timer..... Om du har på instant on så har jeg hørt at den laster ned fortere i standby. Se om det stemmer? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Jeg er en noob når det gjelder innstillinger på ps4, jeg finner ikke ut hvor jeg kan slå på instant on. Og har jeg den i standby vet jeg ikke hvor fort det går før jeg eventuelt slår på konsollen igjen. Endret 14. juni 2015 av Wilshere19 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Bare hold inne PS-knappen noen sekunder. Den runde i midten. Gå så inn på Power Options. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Ja jeg er ikke totalt teknisk tibakestående, vet jo hvordan jeg setter den i standbymode. Tenkte på det der instant on greia han snakket om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Er den i standby så er den også i instant on modus. Tar bare et par sekunder fra du starter til du kan bruke den. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Wellwell.. Noen som har testet om den laster ned kjappere på den måten? Skjønner ikke hvorfor den skal gjøre det egentlig. Takk tips btw. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Til informasjon gikk det mye tregere med maskinen i standby modus. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Spørsmål til dere som spiller ESO på PS4, kan man spille hele spillet i førsteperson uten problemer? Jeg har forstått det som at ESO kun var i tredjeperson da det kom ut på PC, også har førsteperson blitt lagt til i en oppdatering i etterkant, og at det fungerte dårlig. Har dette blitt fikset på? Har den ene eller den andre kameravinkelen fordeler eller ulemper? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hvor får jeg PS4 billigst akkurat nå? Jeg vet man får den et par hundre kronasjer billigere på bruktmarkedet, men er det virkelig verdt det? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hvor får jeg PS4 billigst akkurat nå? https://prisguiden.no/produkt/sony-playstation-4-173838 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hvor får jeg PS4 billigst akkurat nå? Jeg vet man får den et par hundre kronasjer billigere på bruktmarkedet, men er det virkelig verdt det? http://www.prisjakt.no/product.php?p=1688895 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå