LarZen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 UPDATE: Logitech appears to have confused itself, and after clarifying that the G29 doesn't work on PC it's been in touch again to say that it does work on PC. So, to confirm - the G29 works on PC, PS4 and PS3, while the G920 works on PC and Xbox One. I think we'll leave it there for now. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Yup, jeg beklager. Jeg klarte å overse den delen av teksten. Ikke spør hvordan, for jeg er ærlig talt ikke sikker selv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Øyne kan gå litt i kors noen ganger Endret 11. juni 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Når var det Sony skal på under E3? Norsk tid. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Tirsdag 16. juni klokken 03:00. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Men nå vet vi jo allerede halvparten av spillene som skal annonseres. Tenk hvor mye kulere E3 ville blitt om det var første gang man hørte om Dark Souls 3 eller Fallout 4. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 De har sikkert bare annonsert småtingene nå på forhånd slik at de får tid til å vise de virkelig store tingene på E3 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Everybodys Gone to the Rapture launching August 11 https://www.youtube.com/watch?v=KspvbOzG_n0 Endret 11. juni 2015 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Det er vist ganske vanlig å annonsere det meste på forhånd og kun ha noen få "surprises" på selve showet. Tror det er fordi man ikke ønsker at kun noen få titler skal overskygge alt annet som vises på E3. Derfor ser man i ukene opp mot E3 det ene spillet etter det andre bli lekket ut. Endret 11. juni 2015 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Vel, egentlig er jeg ganske likegyldig til annonseringene av Fallout 4 og Dark Souls 3, da jeg begynner å bli mettet på sistnevnte konsept etter Scholar of the First Sin og Fallout-serien har jeg aldri vært noen fan av, så for min del er de store overraskelsene fortsatt på vent. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Everybodys Gone to the Rapture launching August 11 https://www.youtube.com/watch?v=KspvbOzG_n0 Spent på dette, virker veldig interessant...! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 UPDATE: Logitech appears to have confused itself, and after clarifying that the G29 doesn't work on PC it's been in touch again to say that it does work on PC. So, to confirm - the G29 works on PC, PS4 and PS3, while the G920 works on PC and Xbox One. I think we'll leave it there for now.Fortsatt ikke et mainstream ratt som kan brukes på begge konsoller *riste på hodet*. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Her burde det snart komme noen regler ovenfra. Vi kan ikke ha det sånn at man skal måtte bruke tre laken på nytt utstyr man strengt tatt har fra før, men som er gjort kunstig inkompatibelt. Mitt gamle driving force jeg kjøpte til GT4 funker fremdeles helt fint. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Og det samme med mitt G27, jeg kjøper meg ikke noe nytt ratt bare pga. kunstig inkompabilitet. Ikke får jeg noe særlig om jeg selger det heller og skal man bare kaste fult fungerende utstyr? Endret 12. juni 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Litt mer av Ratchet & Clank https://www.youtube.com/watch?v=d5KCB99ZLhY Få se om jeg gidder å pakke opp PS4 når det spillet kommer. Blodfan av den serien der... Håper på en rebuff av Jak & Daxter også Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Blokkerte en person, men fikk opp to varsler om at personen har sendt meg en mld. Ble litt nysgjerrig på hva personen har skrevet, men mld kommer ikke opp når jeg fjerner blokkeringen. Er det mulig å få lest disse to mld? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Sukk. Tenkte å spille litt ESO på morrakvisten, men det går ikke fordi Playstation (altså Sony sine servere) er nede. Virker litt rart å gjøre et online mmorpg avhengig av at psn skal være oppe å gå til enhver tid. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Blokkerte en person, men fikk opp to varsler om at personen har sendt meg en mld. Ble litt nysgjerrig på hva personen har skrevet, men mld kommer ikke opp når jeg fjerner blokkeringen. Er det mulig å få lest disse to mld? Nei, det er ikke mulig. En jævla irriterende bug fra Sony sin side. Når man blokker burde man ikke få beskjed om at andre har sendt deg melding, forså å ikke kunne få lese de om man allikevel ønsker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå