Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en serie jeg aldri har satt meg inn i. Spillte vel Quest for Booty når det kom, lurer på om det var en PSN tittel tilbake den gangen? Uansett syns jeg det var ubegripelig kjedelig og lite givende , så gav vel aldri mersmak på serien etter det. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nok en serie jeg aldri har satt meg inn i. Spillte vel Quest for Booty når det kom, lurer på om det var en PSN tittel tilbake den gangen? Uansett syns jeg det var ubegripelig kjedelig og lite givende , så gav vel aldri mersmak på serien etter det. 

Ja. Quest for Booty er PSN tittel som du nevnet.  Tools Of Destruction og A Crack In Time var helt konge på Playstation 3. Dem 2 er så si like bra som klassikerene som kom på Playstation 2!

Lenke til kommentar

Håper på open world i Mirror's Edge Catalyst :)

Jeg ser utrolig mange muligheter med en open world der mulighetene for freeflow parkour er endeløse!

Til et annet tema så er det Uncharted 4 jeg ser mest frem til av alle spillene som kommer iløpet av 2015 og 2016. Kjenner det skal bli godt med nok et gjensyn med Nathan Drake i Uncharted 1-2-3 før Uncharted 4 kommer ut i kommende Nathan Drake Collection.

Endret av Infamous Toman
Lenke til kommentar

Litt kjipe nyheter ang Ratchet & Clank. Spillet kjører i 1080p i 30fps. Så det klippet litt bak her som går i 60fps er ikke hvordan spillet vil bli seendes ut dessverre. 

Er litt stusslig å tenke på at PS2 kjørte spillene i 60fps og det så helt nydelig ut på den tiden....mens idag ofres bildeflyt og spillbarhet for å ha penere spill på konsoll. 

kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...