Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15 min, ja. Og "Redigeringen" man kan gjøre er dessverre begrenset til å bestemme hvor videoen starter og slutter. Man kan ikke slå sammen forskjellige klipp, ikke fra samme opptak engang. Funksjonen er i grunn ikke godt for noe annet enn å laste opp enkelte høydepunkter.

Du kan klippe sener ut ifra disse 15min klippene og sette samens en lengre video av dem med overganger osv i SHAREfactory. 

Dette laget jeg for en stund siden. Ikke le...første forsøk :p 

Endret av LarZen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

No shit? Har aldri hørt om SHAREFactory før. Det høres mye bedre ut en det jeg har brukt til nå. Kan man bare lage videoer av det samme 15 minutter lange klippet, eller kan man mikse og matche som man vil med videoer fra forskjellige spill?

Du kan mikse med alt du har lagret av gameplay. Så miks ivei :)

--------------

Elder Scrolls Online info!

Har du gjort en PC transfer og venter på cd key? Gå til ESO sin hjemmeside og finn cd nøkkelen under billing-history. Den er xxxx-xxxx-xxxx lang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Siden tråden allerede var litt inne på ESO, er det slik at man fortsatt må ha månedlig abonnement? (Tenker ikke på PS+)

Usikker på konsoll, men på pc så har det blitt f2p med abonnent muligheter for litt ekstra månedlig stuff. 

Lenke til kommentar

Siden tråden allerede var litt inne på ESO, er det slik at man fortsatt må ha månedlig abonnement? (Tenker ikke på PS+)

Usikker på konsoll, men på pc så har det blitt f2p med abonnent muligheter for litt ekstra månedlig stuff. 

samme på konsoll som på pc, spillet er f2p

Lenke til kommentar

Tok en kjapp tur inn i ESO nå. Kom rett inn uten problemer...mulig dem har løst det nå da? Ville bare se hvordan det så ut på PS4. Og er veldig overasket over at det ser så bra ut som det gjør. Ha i bakhode at det er et MMORPG og ikke et RPG. Så en kan ikke sammenligne med fks The Witcher 3 som jeg faktisk ser endel gjør rundt omkring...det er rimelig absurd. 

Skal bli interessant å se hvordan det er å spille med en kontroller...blir nok noen timer senere idag ja.

Lenke til kommentar

Tok en kjapp tur inn i ESO nå. Kom rett inn uten problemer...mulig dem har løst det nå da? Ville bare se hvordan det så ut på PS4. Og er veldig overasket over at det ser så bra ut som det gjør. Ha i bakhode at det er et MMORPG og ikke et RPG. Så en kan ikke sammenligne med fks The Witcher 3 som jeg faktisk ser endel gjør rundt omkring...det er rimelig absurd. 

Skal bli interessant å se hvordan det er å spille med en kontroller...blir nok noen timer senere idag ja.

Ja, jeg avsluttet spillet og prøvde på nytt, var inne etter 1 min da:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...