firberblad Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Neimen så inne i gamperæva dårlige hastigheter man skulle få fra psn i dag da. Brukt 7 timer på å laste ned Guilty gear som er ca 7gb stort. Sitter på en 75/75 linje som gir gode hastigheter jevnt over. Lasta ned Hardline på en xbox1 og det tok knapt en time. Restarta router og ps4 uten at det hjalp. Ja ja, er vel ikke bedre å vente. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Neimen så inne i gamperæva dårlige hastigheter man skulle få fra psn i dag da. Brukt 7 timer på å laste ned Guilty gear som er ca 7gb stort. Sitter på en 75/75 linje som gir gode hastigheter jevnt over. Lasta ned Hardline på en xbox1 og det tok knapt en time. Restarta router og ps4 uten at det hjalp. Ja ja, er vel ikke bedre å vente. Har hørt snakk om at ps4 laster ned raskere i hvilemodus ;-) Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hvilket spill bør jeg kjøpe i Store right now? Står muligens mellom Witcher 3 eller Project Cars. Evt noe annet om noen har forslag? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Anbefaler Witcher 3! Årets beste spill hittil. 3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hvilket spill bør jeg kjøpe i Store right now? Står muligens mellom Witcher 3 eller Project Cars. Evt noe annet om noen har forslag? Hvis du ikke har spilt BloodBorne, er tilbud på det nå for 349,-. Ellers så kan du kjøpe Dying Light om du ikke har spilt det heller. The Witcher 3, BloodBorne og Dying Light er mine favoritter til nå dette året. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Endte på Witcher. Bare 6 timer igjen Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Meget bra tilbud på telltale også, alle spillene for noen hundrelapper Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Må man ha spilt The Witcher 1 og 2 for å spille det nyeste? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Nei, det er laget for å skulle fungere frittstående, selv om det selvfølgelig ikke skader å ha spilt forgjengerne. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Må man ha spilt The Witcher 1 og 2 for å spille det nyeste? Jeg har barre testet 1 og 2, men synes det var dårlige spill så spilte bare en liten stund før jeg la dem på hylla. Kan absolutt spille 3en uten, og anbefaler det på det sterkeste Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Batman Arkham Knight virker også veldig bra på PS4, dog noen dager igjen ennå. Endret 7. juni 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Lurer også på om jeg skal hoppe rett i Witcher 3 eller om jeg bare skal starte forfra. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 For å få full forståelse for bakgrunnen for plottet og karakterene så er visst det å lese bøkene eneste medisin. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Det kan heldigvis trygt anbefales. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Ja, jeg var ikke kjempebegeistret for verken Witcher 1 eller 2, så jeg leser heller bøkene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Bøkene er fantastiske. Særlig hovedpersonen fremstilles med en varme og humor som går det meste jeg har lest av fantasy en høy gang. Han er kanskje en slags genmodifisert ninjatrollmann som spiser monstre til frokost, middag og kvelds, men sosialt er Geralt en kløne. Og han er i godt selskap. Endret 7. juni 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg har tenkt til å ta opp litt gameplay og legge ut på youtube. Tenker da å kjøpe elgato, det jeg lurer på er om den tar opp det som vises på skjermen eller om den tar opp signalene direkte fra ps4 før det sendes til tv? Jeg har nemlig ikke full hd tv, kun hd. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg har tenkt til å ta opp litt gameplay og legge ut på youtube. Tenker da å kjøpe elgato, det jeg lurer på er om den tar opp det som vises på skjermen eller om den tar opp signalene direkte fra ps4 før det sendes til tv? Jeg har nemlig ikke full hd tv, kun hd. Den kobles mellom PS4 og TV, det er strengt tatt ingen andre steder den kan kobles. Du vet at PS4 kan ta opp selv også ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg har tenkt til å ta opp litt gameplay og legge ut på youtube. Tenker da å kjøpe elgato, det jeg lurer på er om den tar opp det som vises på skjermen eller om den tar opp signalene direkte fra ps4 før det sendes til tv? Jeg har nemlig ikke full hd tv, kun hd. Den tar opp signalet direkte ifra PS4. Vær obs på at du må ha en monitor og et TV. Det er nemlig slik at du kan ikke spille via signalet som kommer til din PC. Det er for mye forsinkelse. Og som TopGuy nevner så har du jo dette i PS4 ifra før av. Bilde blir forholdsvis bra på maks. Og med kamera innstillingene så er det blitt veldig bra..bla med chroma key for blu/green screen. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Takk for svar, men hvor lenge kan man ta opp på den innebygde funksjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå