LarZen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) PC kaféen finner en her slik om en vil snakke løst om PC spill Endret 5. juni 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Her er forøvrig en egen tråd for The Witcher om vi skal mase videre om det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1519287&page=70&do=findComment&comment=22565141 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 PS4 versjonen er mer en bra nok og er maskinen anmeldere verden rundt har anmeldt spillet på. Er bare pro Xbox og PC folk som synes det er litt gøy å prøve å hisse på seg litt PS4 eiere. Bare å smile og fortsette som ingenting Enig her. PS4 versjonen er pen, faktisk så ble jeg overrasket hvor bra det så ut på PS4. Mange av patchene som har kommet har hjelpet mye på selve ytelsen. Er bare å smile å se vekk som du sa. 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ikke bry dere om klagene på PS4-versjonen. Hvis dere synes den kjører greit så er det ingenting annet som betyr noe. Spillet fikk jo massevis av 10ere basert på den versjonen. De av dere som ikke er fornøyd med ytelsen har selvsagt ikke feil dere heller. Folk er forskjellige, noen er mer kresne enn andre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) fallout som kommer. er det 3 person eller 1 person skyter? Endret 5. juni 2015 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 falliut som kommer. er det 3 person eller 1 person skyter? Fallout 4 er begge deler. Man kan garantert bytte på det mens du er i kamp. Dette gjorde jeg i 3eren hele tiden. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Så jævlig kort Metal Gear Solid V var da! Tenkte å kose meg med det ikveld, men spilte det ferdig på under en time... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Metal Gear Solid V: Ground Zeroes er en liten standalone greie, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain er selveste MGS V og det kommer i september. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Så jævlig kort Metal Gear Solid V var da! Tenkte å kose meg med det ikveld, men spilte det ferdig på under en time... Det er en prolog for selve hovedspillet som kommer ut. Når du har fullført første mission så låser du opp 4 nye missions + 2 til etter dem igjen. Alle foregår i det samme området, men som sagt er det kun en prolog ikke et fullstendig spill. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg synes allikevel at Ground Zeroes hadde en del gjenspillingsverdi. Militærbasen er veldig godt gjennomført og det er mange måter å løse oppdraget på. Fikk 7-8 timer spilletid ut av det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Mine to oppladbare (uorginalt) 360-kontrollere holdt til sammen i over 100 timer før de måtte lades, mens Dualshock 4 nesten må lades mellom hver spilløkt. Det ødelegger faktisk litt av spillgleden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Har denne lade saken til Sony jeg. Setter alltid kontrolleren i den så går aldri tom for strøm. Men om jeg har en lang økt så kan jeg nærme meg sluttet på batteriet. Men da har en spilt alt for lenge og burde slå av...min mening anyways Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Det er en dårlig unskyldning. Mye bedre å kunne spille noen timer per dag i flere uker før man må lade kontrolleren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Batteriet i DS4 er helt krise ja. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Gjør ingen verdens ting for min del, setter den bare i lading etter jeg har spilt. Hvordan kan man sjekke hvor mange timer man har spilt et spill? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg har mobilladeren stående nærmest under sofaen, så jeg bruker bare den for å lade PS4-kontrollen. Bruker den til 3DS-en også, faktisk.neeeei: Jeg tror ikke det finnes en slik funksjon på PS4, men du kan sjekke savegames ingame. Endret 6. juni 2015 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Har to kontrollere på PS4, vurderer 2 til. Mest pga vil ha 2 hvite og har 2 sorte fra før av. Ja batteriet er noe dårlig, men har man to så er det enkelt å bytte mens du spiller, tar max 5 sek. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg har mobilladeren stående nærmest under sofaen, så jeg bruker bare den for å lade PS4-kontrollen. Bruker den til 3DS-en også, faktisk. Aha, om det er så enkelt kunne de egentlig bare droppet batteriet helt! Edit: Jeg foretrekker heller å kunne spille i flere uker i tillegg til å ha muligheten til å bruke en kabel, enn å være avhengig av en kabel. Endret 6. juni 2015 av Kontorstol Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg kjøpte meg 2 stk SCUF kontrollere da DS4 var helt nille hos meg. Angrer nå da PS4 er på vei ut hos meg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Gjør ingen verdens ting for min del, setter den bare i lading etter jeg har spilt. Hvordan kan man sjekke hvor mange timer man har spilt et spill? Er kun spill som må ha det i en slags statsteller som du ser hvor mange timer man har spilt et spill. På Wii U tracker den slikt, noe som er kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå