Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Tror det fysiske salget må enda et stykke ned før det blir aktuelt.

Tenkte som et suplement til de tradisjonelle modellene med disc. Tror mange nok verden over kjøper digitalt (kan ta feil) til at det hadde forsvart en slik versjon snart. Kanskje i første "slim".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte som et suplement til de tradisjonelle modellene med disc. Tror mange nok verden over kjøper digitalt (kan ta feil) til at det hadde forsvart en slik versjon snart. Kanskje i første "slim".

Jeg tror de som selger fysiske kopier er for mektige enda til at de ville latt noe sånt forbigå i stillhet.
Lenke til kommentar

Jo mer jeg tenker over det jo mer finner jeg det lite sannsynlig at det vil komme noen konsoll uten mulighet for fysiske spill på lang lang tid. Spillene nå til PS4 kan strekke seg helt opp til 60+gb. Og mest trolig vil denne størrelsen øke utover årene. Og den vil uten tvil øke betraktelig ved neste konsoll skifte.

Er nok ikke så alt for langt frem i tid før en plutselig sitter med 100Gb spill. Da skal infrastrukturen være på plass rundt i verden for å si det slik.... :D  

Lenke til kommentar

Larzen og Isbilen.

Dere har nok rett i det, av en eller annen grunn har konsollaktørene vegring for å sette i store nok harddisker til å støtte et variet spillbibliotek. 3-4TB feks.
Så der er vel mer sannsynlig at det kommer en konsoll med det nye 4K drevet og muligens oppgradert HDMI. Bra for 4K film dog.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg tror de som selger fysiske kopier er for mektige enda til at de ville latt noe sånt forbigå i stillhet.

Hmm jeg kjøper ikke fysiske kopier bare fordi konsollen min har et drev, så for disse aktørene hadde det jo blitt det samme om Sony ga denne muligheten. Kommer ikke til å kjøpe en eneste PS4 tittel på plate og bestemte meg for det før jeg kjøpte PS4.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Mange foretrekker fremdeles fysisk, og for mange er det ikke engang et valg. Ikke alle har båndbredde til å laste ned spill på 50+ GB.

Og jeg sier jo også at det ikke vil være et tilbud for alle, men for de som ønsker det og andelen er nok stor nok til å være et marked. Ikke alle har råd til en PS4 heller.

Med preload på 1 uke før lansering tror jeg de fleste uten cap og andre rare begrensninger hadde fått til det. For de som har elendig infrastruktur, mobilt bredbånd osv. vil alternativ modell med diskdrev være opsjonen.

Evt. at man går over til SD formatet som kun vil være en drm/install dings for spill og drm/lagring for film, fremfor disse drogene av noen BD covere som fyller hyller og krever enorm logistikk og CO2 å formidle. Optisk disk i CD/DVD/BD størrelse begynner å bli litt som Tape - gammelt og upraktisk.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Moderatormelding

5 innlegg fjernet pga. persondiskusjon og videre diskusjon rundt dette. Det er også unødvendig å si at et innlegg er rapportert, da dette bare bidrar til mer off topic.

Kommentering av moderering tas på PM.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

18265687679_5c090f620d_o.gif

Developed by Bluepoint Games. Coming October 9th in the US and October 7th in Europe.[/size]

Changes[/size]

That means not only allowing you to play the single-player campaigns of Uncharted: Drake’s Fortune, Uncharted 2: Among Thieves, and Uncharted 3: Drake’s Deception in 1080p and 60fps with better lighting, textures, and models, but they’re also working on a range of improvements and additions across all three games.

Pre-order bonus[/size]

By pre-ordering Uncharted: The Nathan Drake Collection now, you can receive the Nathan Drake Pack which includes single player skins of iconic Drake outfits as well as everyone’s favorite weapons: the Golden AK-47 and Golden 92FS guns. If you pre-order the digital download via the PlayStation Store, you will also get an Uncharted: Nathan Drake Collection PS4 dynamic theme.

And access to the UC4 multiplayer beta[/size]

Oh, and one other important note, buying the Uncharted: The Nathan Drake Collection grants you exclusive access to Uncharted 4: A Thief’s End multiplayer beta (while the beta is available, of course.)

Lenke til kommentar

Fytti helvete så lenge til da. Hadde håpet på at disse skulle komme tidlig i sommeren, og da rundt E3. Kjedelig at det er slutt på tiden hvor det var slik "And we are proud to announce that Uncharted: Collection are coming to PS4. And also, it will be available starting today!". 

https://store.playstation.com/#!/no-no/spill/uncharted-the-nathan-drake-collection/cid=EP9000-CUSA02343_00-UNCHCOLPREORDPSN

Syntes de kunne tatt en "snillere" pris også, mtp. jeg allerede har kjøpt de tre foregående spillene til PS3.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...