Dore123m Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Vet det er litt taboo rundt dette med remasters og HD remakes, men jeg biter gjerne på denne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg tar gjerne en collection. Spilte ikke noe særlig av Uncharted 3. Har heller ikke noe imot å gjenta de forrige med bedre grafikk. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Gleder meg! Har fullført 1 og 3, men ønsker å fullføre alle tre i kronologisk rekkefølge! Fantastisk historie i spillene. Bra at de lager en remaster av en serie som mange X360 eiere ikke har fått spille. 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 For tidlig for min del, føles ikke så lenge siden at jeg rundet de tre første, dessuten tviler jeg på at det grafiske spranget fra PS3 til PS4 er så stort. Mener det heller er på tide at man begynner å jobbe mot et anstendig utvalg spill på PS4 som er laget for å utnytte mulighetene til den maskinvaren, i stedet for at man fortsetter trenden med overføringer fra forrige generasjon. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Ja dette blir nok en pakke jeg fint kan kjøpe altså Håper på vesentlige forbedringer uten om grafisk finpuss. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Så lenge det blir 60fps så er jeg fornøyd, grafikken er forsåvidt bra som det er (kansje uncharted 1 trenger litt mer oppussing). Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 En ny dag, en ny remaster annonsert for PS4. Gjesp. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Så lenge det blir 60fps så er jeg fornøyd, grafikken er forsåvidt bra som det er (kansje uncharted 1 trenger litt mer oppussing). 60fps blir herlig i disse spillene! Men skytemekanikken og våpen bør selvsagt total renoveres til det bedre. Endret 4. juni 2015 av Mala Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Tar den gjerne til halv pris. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Har bare spilt ferdig det første...*flau* så for meg er dette perfekt. Kanskje jeg får tid til å spille dem alle på PS4 Men så er det også topp for alle dem som har gått ifra kun å hatt X360 og over til Playstation. Tipper det er mange av dem. Så dette er bra saker! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg har X360, men har planer om å kjøpe PS4. Uncharted-serien er vel kanskje den spillserien jeg "savner" mest ved å ikke ha eid PS3. Finfine nyheter, med andre ord. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg er dessverre på randen til å bli lei av hele Uncharted-gameplayet etter 3 spill,så jeg skipper definitivt denne remaken. Prøver å få gnisten tilbake til Uncharted 4 kommer, håper de gjør noe med gameplayet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Da må du nok vente på den mørke reboot-en på ps5. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Garantert ha denne. Lenge siden eg har spilt alle 3 så blir herlig gjensyn. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Et VR spill som bla kommer til PS4. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Uff håper ikke vr blir framtidens spill. Jeg foretrekker å spille forran tven med en kontroll Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Ja med en kontroll. Ikke en fjøl med skjerm eller noen tullete veive-kontrollere, så langt er jeg enig. VR har jeg aldri prøvd, så kan ikke uttale meg noe om det. Men man sitter hel med en kontroll her også. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Skjermen vil garantert ikke dø ut som grensesnitt med det første. VR passer ikke til alt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Men det er slitsom å skal bruke slike vr briller og jeg liker ikke tanken på å skulle leve meg inni alle spill i fremtiden /; Hat selv en oculus rift dev kit men aldri fått det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå