Windoge Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ser ut som PS4 nesten blir halvparten så stor som Microsoft sin fjellkloss. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ser ut som PS4 nesten blir halvparten så stor som Microsoft sin fjellkloss. Tror det var snakk om hele 30% i volum. Kan skyldes litt at PS4 har ekstern PSU. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Tror det var snakk om hele 30% i volum. Kan skyldes litt at PS4 har ekstern PSU. Eller at halve boksen til Xbox One faktisk er en TV-dekoder? 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Eller at halve boksen til Xbox One faktisk er en TV-dekoder? Uten tvil det også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Tror det var snakk om hele 30% i volum. Kan skyldes litt at PS4 har ekstern PSU. Er glad MS gikk for integrert dene gangen. Den hesslige ekstra boksen på 360 er noe dritt, selv om den ble noe mindre etterhvert. Så nå hadde jeg jo selvfølgelig håpet at Sony skulle fortsette å levere integret PSU i PS4, så da blir det en ekstra boks bak benken likevel Endret 12. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ser meget bra ut! Bra klipp! Gikk rett til topps på ønskelisten min. Post flere klipp hvis dere kommer over noe bra. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Tror det var snakk om hele 30% i volum. Kan skyldes litt at PS4 har ekstern PSU. Er det ikke slik at PS4 har intern PSU? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er det ikke slik at PS4 har intern PSU? Utifra bildene av PS4 ser vi at strømpluggen er en liten 2-pins, lik som PS2. Kan tyde på ekstern forsyning, men ingenting er bekreftet. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kan ikke si at PS4 eller Xbox One er særlig lekre maskiner da. Wii U fremstår som en lekkerbisken sammenlignet med disse to klossene der. For meg har det uansett ingenting å si i det hele tatt. Det viktigste er jo det som vises på selve TVen! Det et fantastisk at PS4 ikke har noen krav for å være online for å spille singelplayer spill, som er det eneste jeg bryr meg om. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg leste da før i dag at det er intern PSU, men er ikke skråsikker. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Flott post jeg fant på NeoGAF, er 100% enig med denne fyren: Sorry, there seems to be confusion here Here are the MS policies people don't like: 1) 24 hour check-in 2) Potentially publishers being able to disallow trade-ins on a per-game basis as well as independent retailers not being able to accommodate trades, potentially 3) Difficulty of direct-sale of games to others Here are the policies Sony has, based on what they've said so far: 1) No check-in 2) No disallowing trades or risk of any retailers being left out 3) No issues with direct-sale of games to others The only "questionable" policy on the Sony side is that online passes can still exist, but that's status quo ante and not what people are getting bad at. As always, games can be online-only on a per-game basis, but that's also true of the current generation. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg leste da før i dag at det er intern PSU, men er ikke skråsikker. Kudos til Sony for det ihvertfal! Liten boks,kraftig hardware + integrert PSU! Håper den er rolig også da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) + $100/£80 cheaper + No new DRM + Allows used games + No mandatory online check in + No forced camera sensor + Region free + No external power brick + Upgradeable hard drive + 40% smaller + 50%+ more powerful + GDDR5 vs DDR3 (250%+ more memory bandwidth) + 40% more ram available for games + Easier to develop for + Self publishing for Indies Dette er hva som blir tatt frem som positive sider med PS4 på NeoGaf. Endret 12. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor 9 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Da er det vel intern PSU, flott er jo det Edit: Xbox One har visst ekstern PSU. Endret 12. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Flott post jeg fant på NeoGAF, er 100% enig med denne fyren: Er litt bekymret for at de skal skylde på dette cloud-tullet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er litt bekymret for at de skal skylde på dette cloud-tullet. Isåfall så kommer det til å være det samme på PC. De kan ikke mekke et spill og si at kun konsoll-versjonene bruker clouden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Da er det vel intern PSU, flott er jo det Edit: Xbox One har visst ekstern PSU. Har de virkelig ikke fått det til denne gangen heller ? MS da.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Isåfall så kommer det til å være det samme på PC. De kan ikke mekke et spill og si at kun konsoll-versjonene bruker clouden. Sant nok. Blir PS3 i morgen, uansett. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Sony Ps4 får DRM 24timer etter sony lovte ingen på E3 Samme prinsippet som Xone devs bestemmer om brukte spill skal funke Utrolig Sony ... Endret 12. juni 2013 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå