JoseCuervo Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 At man må installere spillet. Det må man ikke på andre konsoller Man må instalere både på PS4 og Xbox One. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 At man må installere spillet. Det må man ikke på andre konsoller Men hvilken rolle spiller det? Det skjer i bakgrunnen, så du merker aldri at spillet blir installert engang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Hoy! Har en lillebror som har fått seg PS4 for en stund siden, og nå vil han kjøpe PSN point/kort/whatever, og jeg sa jeg kunne sjekke om det fantes noen gode tilbud online. Under mine år med X360 så handlet jeg alltid Xbox Live og poeng online, da det ga meg mer "bang for the bucks". Er dette også mulig for PS4, og evt. hvor handler dere fra? Jeg har brukt nettsiden MaximusCards tidligere, men ser ut som de ikke har noen kort som fungerer i den norske butikken. Tips, anyone? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Ikke det men det tar mye plass Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Ingen tvil om det, men vil du heller at konsollen skal lage mer lyd, slik at du slipper å bruke 30 sekunder på å slette spill en gang iblant? Det vil ihvertfall ikke jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Ikke det men det tar mye plass Men hvor lenge spiller du samme spill? Du sletter det når du ikke lenger spiller det, også får du heller installere det når du har lyst til å spille det igjen. Det er ikke verre på konsoll enn hvordan det er på pc. Alternativet hadde vært uendelige loadinger. Jeg vet ikke om du har spilt metal gear solid 4, men der var det type 8gb med installasjon mellom hver story sekvens. noe som førte til 20-30 min med venting hver gang du fullførte et kapittel i spillet! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Men hvorfor trenger man å installere spillet om man har det på disk? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Fordi en harddisk er mye raskere å lese fra enn et blu-raydrev, og du hadde hatt gigantiske loadetider om du spilte rett fra disken. Hvor kult er det å vente i evigheter på å spille et spill? Eller å loade et nytt level? Osv osv. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Og du tror at utgiveren til spillet har tenkt å vie 201Mbps til bare deg mens resten av verden bare kan vente...? Nei det tror jeg ikke. Skulle uansett skrevet nettverkstest og ikke nedlastingstest som Mala skrev (så nå ble jeg litt usikker på om jeg tolket innlegget til Mala riktig). Bra, det er korrekt Poenget er at nedlastingshastighet har to tak. Det ene taket er den linja du betaler for, og det andre taket er det taket du får hos de du laster ned fra. De aller færreste treffer det andre taket, men med kabel dytter du borti det en del, og med fiber blir du rett og slett vant til det. De gode nyhetene er at det taket er forskjellig for hver tjeneste, noen ganger for hver fil. Edit: Det siste er ikke nødvendigvis til deg, men til generell informasjon for alle i tråden. Og akkurat som en vei fra A til B kan du støte på mange ting undervis som begrenser hastigheten. Ja, det er en helt annen bunke med mulige problemer. Routing er faen så vanskelig. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Har da skjedd tidligere at ting må installeres. MGS 4 og GTA V på ps3 måtte iallefall installeres. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Alle spill installeres. Det du tenker på mistenker jeg er at du må laste ned en patch før du i det hele tatt får lov til å spille, i motsetning til det som er vanlig, at du kan spille 1.0-versjonen uten å laste ned patch, men da får du ikke lov til å spille online. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Endelig en lineup jeg godkjenner! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) For ett gjesp for min del. MGS kjøpte jeg jo selvsagt når det kom. Tower Defense er noe dritt jeg aldri har fattet helt interessen for. Det Vita greiene såg kanskje morro ut, men den bedritne konsollen kvittta jeg meg fint med i fjor. Endret 27. mai 2015 av Mala Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Endelig er det iallfall en lineup uten noe indietull som eneste spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Metal Gear Solid: Ground Zeroes og Futuridium for meg denne mnd. Helt greit å betale 33kr for det Endret 27. mai 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Sony: "Our 1st party lineup a little sparse this year"; emphasis on 3rd party support Åhåi, dårlig med eksklusiver fra Sony i år høres det ut som. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Endelig et bra spill på Ps plus Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Hvordan får man delt ps plus mellom kontoer på maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå