Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Nederste knappen er jo PS logoen? Jeg er visst blind. Måtte sjekke på PCen, var ikke så lett på mobilen, og dere har rett! Endret 24. mai 2015 av Espp Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Satse på at G29 blir som G27. At en kan bruke det på PS4 og PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Sony tar seg nok greit betalt om det skal være støtte, sånn som med bluetooth-headset, men der har man i alle fall mulighet til å bruke headset med mic koblet i kontrolleren. På en måte er det jo greit at ting blir kvalitetssikret av Sony, men samtidig vil jo produsenter som selger crap fort bli kjent for det også, og Sony prøver vel å tjene penger på dette i tillegg til å beskytte merkevaren. Joda, men G27 ble jo reklamert med støtte for ps3, er bare synd de ikke videreførte dette til ps4. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Sony tar seg nok greit betalt om det skal være støtte, sånn som med bluetooth-headset, men der har man i alle fall mulighet til å bruke headset med mic koblet i kontrolleren. På en måte er det jo greit at ting blir kvalitetssikret av Sony, men samtidig vil jo produsenter som selger crap fort bli kjent for det også, og Sony prøver vel å tjene penger på dette i tillegg til å beskytte merkevaren. Joda, men G27 ble jo reklamert med støtte for ps3, er bare synd de ikke videreførte dette til ps4. Men da hadde de ikke fått solgt like mange g29. Trist, men sånn kapitalismen fungerer :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hehe joda, men hvor ofte bytter man ratt i den prisklassen? Nå bruker jeg primært pc til å spille på til tross for at jeg har alle konsollene, og der har jeg hatt g27 siden det kom på markedet. Eneste jeg kan tenke meg å bytte det ut med må være et fanatec, men det får bli ved neste konsoll generasjon, for jeg trenger såpass lang tid til å spare opp hva det koster Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hehe joda, men hvor ofte bytter man ratt i den prisklassen? Nå bruker jeg primært pc til å spille på til tross for at jeg har alle konsollene, og der har jeg hatt g27 siden det kom på markedet. Eneste jeg kan tenke meg å bytte det ut med må være et fanatec, men det får bli ved neste konsoll generasjon, for jeg trenger såpass lang tid til å spare opp hva det koster Men burde det ikke være en smal sak for en tredjepart å lage en usb-mellomledd elns. Som "oversetter" signalene og gjør flere ratt kompatibel? Hmm.... Lukter en kickstarter idé her. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hva? Funker ikke g27 tiil ps4? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Nope, og dessverre kommer det heller aldri virke på ps4 med mindre noen kommer med en adapter. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Det finnes adaptere, men de "lurer" PS4 til å tro at du bruker en dualshock, så de er ikke helt up to par. Og de er svinedyre. Endret 25. mai 2015 av Argusblikk Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Kompis på besøk. Øl. Fifa 15. Coop mot online seasons. Taper så det synger. Kommer til å gjøre dette igjen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Kompis på besøk. Øl. Fifa 15. Coop mot online seasons. Taper så det synger. Kommer til å gjøre dette igjen. Av en eller annen grunn har jeg aldri tenkt på å spille co-op online i FIFA. Hørtes mye triveligere ut enn å spille mot hverandre, og bli stadig mer uvenner utover kvelden Endret 25. mai 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Det finnes adaptere, men de "lurer" PS4 til å tro at du bruker en dualshock, så de er ikke helt up to par. Og de er svinedyre. Men nå som G29 kommer, så kan det vel være mulig å "oversette" signalene fra G27 som om de kom fra en G29? Bør da ikke være så vanskelig? Eller lever jeg i en godtroende verden? :-P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Akkurat bestilt playstation 4 med the witcher 3. Klarte ikke å la være, må jo ja konsollen til når ratchet and clank, uncharted og final fantasy 15 kommer (Og forhåpentligvis et nytt jak and daxter spill) Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Va blir det store på PS4 på E3 tror dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Tja, project morpheus tenker jeg. Ellers blir det vel ikke noe nytt eller spennende, virker som konsollprodusentene er enda mer redd for å prøve noe nytt i denne generasjonen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Tja, project morpheus tenker jeg. Ellers blir det vel ikke noe nytt eller spennende, virker som konsollprodusentene er enda mer redd for å prøve noe nytt i denne generasjonen.Og med god grunn? De fleste nye tingene floppet jo mer eller mindre sist generasjon med unntak av Wii-kontrollene. Verken PS Move, Sixaxis, PS Home eller Kinect kan vel sies å ha vært en stor suksess. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Blir sikkert gameplay av unchartef 4, just cause 3 og ratchet and clank Endret 26. mai 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Må si the witcher spillet er ganske bra. Har sett på en kompis spille det i mange dager nå og på original språket med (Polsk) Blir ikke det samme på engelsk språk. Gleder meg til jeg får spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Tja, project morpheus tenker jeg. Ellers blir det vel ikke noe nytt eller spennende, virker som konsollprodusentene er enda mer redd for å prøve noe nytt i denne generasjonen.Og med god grunn? De fleste nye tingene floppet jo mer eller mindre sist generasjon med unntak av Wii-kontrollene. Verken PS Move, Sixaxis, PS Home eller Kinect kan vel sies å ha vært en stor suksess. Tenker ikke på input metode, men gameplay og historie. Strengt talt feilet alle konsoll produsentene med sine eksperimentelle kontrollere, inkludert Nintendo, men jeg vet jeg er i mindre tall på meningene om sistnevnte Men jeg vet ikke jeg, tror av og til at jeg har spilt i for mange år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå