Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Ikke for å avspore diskusjonen, men jeg er ærlig talt sjokkert over at Dragon Age: Inquisition fikk så bra anmeldelser som det gjorde. Pent og god storytelling, men gameplayet var etter min mening gørrkjedelig. Jeg elsket Dragon Age 1/Awakening, og synes DA2 var ganske bra, selv om det hadde store problemer. DA:I ga jeg opp etter ti timer.

Derfor forstår jeg godt at folk er litt skeptiske til kvaliteten på Witcher 3, selv om det får veldig bra kritikk. Hvis DA:I fikk så bra anmeldelser er det vanskelig å ta anmeldere seriøst når de lovpriser Witcher 3.

For meg personlig var det likevel en no brainer å kjøpe Witcher 3. Digga de to første spillene i serien, og dette ser ut til å være mer av det samme som i spill to, bare større og med mer solid kampsystem. Og så langt har det ikke skuffet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Hvorfor liker alle Gamezone.no? Er jo overprisa

Fordi de har en tendens til å levere spill et par dager før lansering. Witcher 3 CE ble jo levert over en uke før release. 

Lenke til kommentar

Hvorfor liker alle Gamezone.no? Er jo overprisa

Fordi de har en tendens til å levere spill et par dager før lansering. Witcher 3 CE ble jo levert over en uke før release. 

Og får du ikke spillet tidlig så får du det ihvertfall på lansering ifra Gamezone. Vil du se overprisa spill så er Gamestop verstingen. Fy for en møkka butikk det er...dem tar hva andre regner med som full pris på brukte spill. Og endel av deres spill koster faktisk over 700kr nå... 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Utrolig at Gamestop har blitt så dominerende, ja. De har tatt knekken på flere spillbutikker i Oslo, ikke minst Spiderman som sannsynligvis var den beste, med masse retro og import. Da jeg var tenåring var det så og si den eneste måten å kjøpe spill som ikke ble utgitt i Europa på.

Nå skal det sies at det var Game som kjøpte opp Spiderman, men det første de gjorde var å flytte til langt mindre lokaler for så og bli utkonkurrert av Gamestop og stenge helt. Sannsynligvis nettbutikker som er fremtiden for de små.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, nei. Synes de kunne lagt til støtte for G27 fremfor å tvinge folk over på enda et ratt. Men når det er sagt, det ser pent ut, håper bare de også kommer ut med en nøytral  utgave, er vel ikke alle pc folk som vil ha en PS logo på rattet sitt.

Lenke til kommentar

Sony tar seg nok greit betalt om det skal være støtte, sånn som med bluetooth-headset, men der har man i alle fall mulighet til å bruke headset med mic koblet i kontrolleren. På en måte er det jo greit at ting blir kvalitetssikret av Sony, men samtidig vil jo produsenter som selger crap fort bli kjent for det også, og Sony prøver vel å tjene penger på dette i tillegg til å beskytte merkevaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...