Jakoozie Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Ikke for å avspore diskusjonen, men jeg er ærlig talt sjokkert over at Dragon Age: Inquisition fikk så bra anmeldelser som det gjorde. Pent og god storytelling, men gameplayet var etter min mening gørrkjedelig. Jeg elsket Dragon Age 1/Awakening, og synes DA2 var ganske bra, selv om det hadde store problemer. DA:I ga jeg opp etter ti timer. Derfor forstår jeg godt at folk er litt skeptiske til kvaliteten på Witcher 3, selv om det får veldig bra kritikk. Hvis DA:I fikk så bra anmeldelser er det vanskelig å ta anmeldere seriøst når de lovpriser Witcher 3. For meg personlig var det likevel en no brainer å kjøpe Witcher 3. Digga de to første spillene i serien, og dette ser ut til å være mer av det samme som i spill to, bare større og med mer solid kampsystem. Og så langt har det ikke skuffet. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Selv synes jeg Dragon Age var bra, mye bedre enn witcher 1 og 2. Men witcher 3 er enda bedre da Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Sleit med å bli engasjert i DA:I da det først kom og spilte kanskje bare 8-10 timer også før jeg la det på hylla. Men så bestemte jeg med å gi det et forsøk til 4 måneder senere, og storkoser meg med spillet nå. Så nå veksler jeg mellom det og Witcher 3, begge er knall spill på hver sin måte. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Hvorfor liker alle Gamezone.no? Er jo overprisa Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Sure, men jeg tror det tar overraskende lite tid før en del har spilt 20 timer :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Hvorfor liker alle Gamezone.no? Er jo overprisa Fordi de har en tendens til å levere spill et par dager før lansering. Witcher 3 CE ble jo levert over en uke før release. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Hvorfor liker alle Gamezone.no? Er jo overprisa Fordi de har en tendens til å levere spill et par dager før lansering. Witcher 3 CE ble jo levert over en uke før release. Og får du ikke spillet tidlig så får du det ihvertfall på lansering ifra Gamezone. Vil du se overprisa spill så er Gamestop verstingen. Fy for en møkka butikk det er...dem tar hva andre regner med som full pris på brukte spill. Og endel av deres spill koster faktisk over 700kr nå... Endret 23. mai 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Utrolig at Gamestop har blitt så dominerende, ja. De har tatt knekken på flere spillbutikker i Oslo, ikke minst Spiderman som sannsynligvis var den beste, med masse retro og import. Da jeg var tenåring var det så og si den eneste måten å kjøpe spill som ikke ble utgitt i Europa på. Nå skal det sies at det var Game som kjøpte opp Spiderman, men det første de gjorde var å flytte til langt mindre lokaler for så og bli utkonkurrert av Gamestop og stenge helt. Sannsynligvis nettbutikker som er fremtiden for de små. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Spidermann var en fantastisk butikk. Gamestop overlever nok først og fremst på bruktmarkedet og at de profilerer seg enormt i de store shoppingsentrene hvor barna maser på de voksne. Endret 24. mai 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Bilde av nytt ratt som kommer til PS4 og PC. Logitech G29. Endret 24. mai 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Bak rattet. Noe form for shifter? Ekstra tilbehør? Under pulten: http://www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2015/05/Ghost-Games-01.jpg Endret 24. mai 2015 av TuRb0 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Ingen airbag? Er ikke next-gen før en airbag spretter ut når man krasjer i et bilspill 2 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Ingen airbag? Er ikke next-gen før en airbag spretter ut når man krasjer i et bilspill 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Tja, nei. Synes de kunne lagt til støtte for G27 fremfor å tvinge folk over på enda et ratt. Men når det er sagt, det ser pent ut, håper bare de også kommer ut med en nøytral utgave, er vel ikke alle pc folk som vil ha en PS logo på rattet sitt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Er det en PS-logo der? Jeg ser den ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Se på symbolene på knappene. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Se på symbolene på knappene. Ja den er grei og de så jeg, men jeg trodde det sto PS en plass Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Nederste knappen er jo PS logoen? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Sony tar seg nok greit betalt om det skal være støtte, sånn som med bluetooth-headset, men der har man i alle fall mulighet til å bruke headset med mic koblet i kontrolleren. På en måte er det jo greit at ting blir kvalitetssikret av Sony, men samtidig vil jo produsenter som selger crap fort bli kjent for det også, og Sony prøver vel å tjene penger på dette i tillegg til å beskytte merkevaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå