LarZen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Skal bli spennende å prøve ESO på PS4 neste mnd. Mange som melder om at ESO på konsoll er mye bedre en PC utgaven. Om en ser bort ifra grafikk ytelse selvf. Ny trailer som kom ut idag. Lenke til kommentar
goodtimez Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hjelp! Jeg må finne riktig kvittering til riktig ps4 kontroller noen som vet hva jeg må se etter i kvitteringen? Knappene fungerer dårlig på den og tenkte levere den inn, da må jeg sikkert ha en riktig kvittering..... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Skal bli spennende å prøve ESO på PS4 neste mnd. Mange som melder om at ESO på konsoll er mye bedre en PC utgaven. Om en ser bort ifra grafikk ytelse selvf. Gleder meg til dette. Kjøpte det til PC når det kom ut, men slo meg ganske kjapt at det måtte være bedre å spille på konsoll og nå er ventetiden snart over. Fikk mail fra ESO forrige måned der jeg kunne kjøpe PS4 versjonen for 119 kroner siden jeg allerede hadde PC utgaven. Glad jeg slapp å betale full pris :-) 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hjelp! Jeg må finne riktig kvittering til riktig ps4 kontroller noen som vet hva jeg må se etter i kvitteringen? Knappene fungerer dårlig på den og tenkte levere den inn, da må jeg sikkert ha en riktig kvittering..... Du må se etter den kvitteringen som tilhører den butikken du tror vil være raskest. Loven sier ikke en gang at du trenger å bevise at du har kjøpt enheten der du leverer den, du må bare sannsynliggjøre det, så en kvittering på nøyaktig samme vare er plenty bevis. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Gleder meg til dette. Kjøpte det til PC når det kom ut, men slo meg ganske kjapt at det måtte være bedre å spille på konsoll og nå er ventetiden snart over. Fikk mail fra ESO forrige måned der jeg kunne kjøpe PS4 versjonen for 119 kroner siden jeg allerede hadde PC utgaven. Glad jeg slapp å betale full pris :-) Ja gjorde det samme. Er bare mindre å mindre spill jeg føler noe behov for å spille med mus & tastatur. Og ESO var et spill jeg skjønte ganske tidlig ville være mye bedre med en håndkontroller. Kjøpte det til 119kr jeg også så det var jo sabla greit! Og så tror jeg det blir artig med proximity voice chat. Åpner opp sjangeren og mulighetene endel. Noen ganger synes jeg det er artig å rolle spille litt. Så det her kommer til å bli interessant.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 ESO er jeg absolutt nysgjerrig på, men jeg venter til noen har prøvd det ordentlig. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det er vel egentlig den første MMORPG på mange år? Lenke til kommentar
goodtimez Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Hjelp! Jeg må finne riktig kvittering til riktig ps4 kontroller noen som vet hva jeg må se etter i kvitteringen? Knappene fungerer dårlig på den og tenkte levere den inn, da må jeg sikkert ha en riktig kvittering..... Du må se etter den kvitteringen som tilhører den butikken du tror vil være raskest. Loven sier ikke en gang at du trenger å bevise at du har kjøpt enheten der du leverer den, du må bare sannsynliggjøre det, så en kvittering på nøyaktig samme vare er plenty bevis. Var på elkjøp just og leverte den der med kvitteringen men han kunne ikke lese nummeret bak, da den var slitt og samme med skankoden. Han skulle ta den inn men hintet meg at det kanskje blir ikke ny kontroller... Synes det med at de skall kunne lese det som står bak kontrollen er litt kjip, den blir fort slitt hos meg iallfall... Endret 18. mai 2015 av goodtimez Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg fikk plutselig melding på skjermen at lisensen går ut om 15 min og fifa da blokkeres. Etter 15 min ble det blokkert og jeg ble kastet ut av spillet. Jeg skrudde derfor av PS og har hatt den avskrudd siden torsdag. Startet PS igjen i dag, og alt var greit. Fifa var ikke lenger blokkert og alt var som vanlig. Hva var greia med den feilmeldinga? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Har hørt flere med samme problem. Noen har også fått kapret kontoen sin. Så har for sikkerhetsskyld skiftet både passord og hemmelig spørsmål på PSN. Kan vel ikke gjøres ofte nok. Endret 18. mai 2015 av CaZpeR Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hjelp! Jeg må finne riktig kvittering til riktig ps4 kontroller noen som vet hva jeg må se etter i kvitteringen? Knappene fungerer dårlig på den og tenkte levere den inn, da må jeg sikkert ha en riktig kvittering..... Du må se etter den kvitteringen som tilhører den butikken du tror vil være raskest. Loven sier ikke en gang at du trenger å bevise at du har kjøpt enheten der du leverer den, du må bare sannsynliggjøre det, så en kvittering på nøyaktig samme vare er plenty bevis. Var på elkjøp just og leverte den der med kvitteringen men han kunne ikke lese nummeret bak, da den var slitt og samme med skankoden. Han skulle ta den inn men hintet meg at det kanskje blir ikke ny kontroller... Synes det med at de skall kunne lese det som står bak kontrollen er litt kjip, den blir fort slitt hos meg iallfall... Ren bullshit. Hvis de prøver seg er da bare å lekse opp fra forbrukerkjøpsloven. Her er en god ressurs: http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon/rettigheter-n%C3%A5r-noe-er-feil 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hvis de klarer å sette kontrolleren i stand er de i sin fulle rett til å gjøre det, men jeg tviler på at det er hensiktsmessig. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Dual Shock 4 er av såpass dårlig kvalitet at det burde ikke vært ett spørsmål en gang. De var kjent med dritten hos både komplett og Gamestop så det var ingen problemer å få ny kontroller. Sistnevnte tok riktig nok lang tid før erstatningskontrollen kom, men eg hadde jo allerede kjøpt ny og fikk raskt ny fra komplett (enda upolert i esken:p ) så jeg stresset ikke. På min kvittering stod ikke noen serienummer som samsvarte med kontrollen heller forsåvidt. Endret 18. mai 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
goodtimez Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hjelp! Jeg må finne riktig kvittering til riktig ps4 kontroller noen som vet hva jeg må se etter i kvitteringen? Knappene fungerer dårlig på den og tenkte levere den inn, da må jeg sikkert ha en riktig kvittering..... Du må se etter den kvitteringen som tilhører den butikken du tror vil være raskest. Loven sier ikke en gang at du trenger å bevise at du har kjøpt enheten der du leverer den, du må bare sannsynliggjøre det, så en kvittering på nøyaktig samme vare er plenty bevis. Var på elkjøp just og leverte den der med kvitteringen men han kunne ikke lese nummeret bak, da den var slitt og samme med skankoden. Han skulle ta den inn men hintet meg at det kanskje blir ikke ny kontroller... Synes det med at de skall kunne lese det som står bak kontrollen er litt kjip, den blir fort slitt hos meg iallfall... Ren bullshit. Hvis de prøver seg er da bare å lekse opp fra forbrukerkjøpsloven. Her er en god ressurs: http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon/rettigheter-n%C3%A5r-noe-er-feil Takk Shruggie! Får vente og se hva de sier Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 60 fps gjør så ekstremt mye med et spill. Damn altså. Bare så jævla synd PS4 ikke er kraftig nok til det i alle spill. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Og man merker det veldig mye mer når man faktisk sitter det med gamepaden i hendene. Synd folk flest bare avfeier det som noe grafisk siden det gjør så mye for gameplayet. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Men utviklerene kunne ofret litt og kjørt alle spill I 60 fps. De synes tydeligvis litt bedre grafikk er viktigere enn litt bedre gameplay. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Grafikk selger. Er så enkelt som det, men er stusselig. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Det er så tåpelig at vi ikke kan justere grafikken på konsoller. Hva har spillselskaper å tape på å la spillerne selv prioritere grafikk/bildeoppdatering? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Tror folk flest hadde fått seg et sjokk hvis de hadde fått muligheten til å velge mellom 30 og 60 fps i et spill. To innstillinger i spillet hvor den ene har bedre grafikk med lavere fps, og motsatt med dårligere grafikk og høyere fps. Jeg tror, og dette blir kun synsing, de fleste hadde valgt 60 fps etter å ha spilt med begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå